XBOX 360 jauhantaa

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
ruttu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 906
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Oulu

XBOX 360 jauhantaa

Viesti Kirjoittaja ruttu »

kokeillaas tällasta topikkia miten lähtee vetään..

eli kaikkea juttua konsolista ja peleistä mitä suosittelee ym.

ite tuli tosiaan ostettua poksi nhl 07(paketti) ku tuli melkeen konsolin hinnalla saatua(premium) ja tuli kaapattua forza 2 kyytiin. vallan mainiota että livellä saa ladattua demoja ettei tarvi "sikaa säkissä" ostaa.. tuossa viime yönä tuli otetta demoja: skate. 10p, colin mcrae dirt 5p(miten tällästä ees julkaistaan) ja burnout revenge 8p perus kamaa

kertokaas suosituksia peleihin ym.

ongelmia kans tänne jos on ollut. itellä oli sellanen ongelma ettei tahtonu pelejä lukea laakista eli sai avata/sulkea asemaa että pelin sai käyntiin, hain ongelmitta uuden konsolin kaupasta :wink:

pelisuosituksiin jos tulee jotain omalta kohalta nii toi forza 2 on ehoton valinta autopeleistä! ja skate. on demon perusteella loistava jos alan peleistä on kiinnostunut!
Kuva
Agi
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 225
Liittynyt: 09 Joulu 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Agi »

itellä halo 3:nen ja minusta hyvä peli
Vectra A c20xe
Avatar
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

PGR:t on tähän mennessä ollut kanssa ihan pelattavaa tavaraa. Nythän siitä on lienee saatavilla uus demo (PGR4)...sitä en ole kokeillut, vaikka kaikki muut on pelattu.

Jos haluaa vakavaa räiskintää/sotapeliä, niin Tom Clancyn Advanced Warfighter 1 ja 2 on laadukkaita pelejä....samoin Clancyn R6 Las Vegas on todella viihdyttävää kaupunkisotaa. Vähän kevyemmästä päästä löytyy ihan laadukas Medal of Honour: Airbourne. Ja jos vähän scifimpää haluaa, niin Gears of War on aivan loistava...kuten myös tietenkin Halo 3. Pelien messias Pro Evolution Soccerista tulee parin viikon päästä tämän vuoden version ja sekin on varmasti sellainen mestariteos, että kestää vuosien ja taas vuosien pelaamisen.
ABE
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 140
Liittynyt: 15 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ABE »

Heps, Mulla kesti boxi tasan kaks viikkoa ja levyasema sanoi sopimuksen irti kesken forzan peluun.
Kone lähti huoltoon ja tuli 4vk myöhemmin maailmalta takaisin ( ups:n paketti) , nyt hymyilyttää taas kun pääsee aloittamaan uudestaan kaikkien pelien peluun.

Vinkki ei kannata antaa kovalevyä mukaan huoltoon, heh.

Pelit:

Forza 2 - 9 ( mahtava, upea, gt:n korvike/korvaava)
Lost planet - 7.5 ( - liian lyhyt, + ISOJA höttiäisiä )
pervert dark - 1 ( kokeilin ja sammutin) Tuli konsolin mukana
Moh: airborne - 8.5 ( mukavaa kaukoammuntaa, kiperiä varjohyppyjä , lyhyt)
Need for speed: hiilikuitu - 6 ( tuli konsolin mukana, ei saanut syttymään. kivan näköinen)
Bioshock- 9 ( Mahtavaa mättöä ja hyytävää jännitystä 50/60 luvun tyyliin)

:D
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1226
Liittynyt: 17 Touko 2005, 16:19
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

On toi Livessä pelaaminen ihan überhienoa kyllä. Eilen aukes himassa netti ja koko ilta tuli tahkottua Forzaa kahden kaverin kanssa. Samalla tuli kokeiltua Battlestations Midwaytä ja oli sekin ihan hauskaa hommaa. Tota Liveä suosittelen kyllä. :thumbsup:
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Avatar
Realsanta
OCF Member 2016
Viestit: 10874
Liittynyt: 29 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

En tue Kun Nintendo 8 Bit:istä 8)
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Avatar
ace
OCF Member 2021
Viestit: 569
Liittynyt: 04 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja ace »

kyllähän tuolla on tullut pelailtua , viimeisimpänä halo 3:sta . livenkin kultajäsenyys on ja sillon tällöin on tullut käytyä pelaamassakin . kyl siel porukka osaa pelata . omassa konsolissa ei mitään vikaa (vielä) ole ollut , ainut mikä vähän häiritsee on tuo konsolin kovaäänisyys .
Kuva
Astra opc-line
Agi
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 225
Liittynyt: 09 Joulu 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Agi »

halo 3:nen oli vaan turhan lyhyt omaan mieleen :D tuli pelattua 3 päivän aikana lävite.. eikä tarvinnut ku pari tuntia pelata päiväs
Vectra A c20xe
Avatar
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2390
Liittynyt: 23 Marras 2005, 20:48
Paikkakunta: St. Michel

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Agi kirjoitti:halo 3:nen oli vaan turhan lyhyt omaan mieleen :D tuli pelattua 3 päivän aikana lävite.. eikä tarvinnut ku pari tuntia pelata päiväs
Tota Haloa en ole koskaan tajunnu, joskus muinoin pelasin ykkösen läpi eikä se kyllä antanu mitään uutta tai erikoista, mitä ei olis jo PC:llä nähty. Perus räiskintähöttöä..
Ford Mondeo 1.8 STW
Avatar
ruttu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 906
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ruttu »

onnistuuko mun siirtää saveja profiililta toiselle? eli mulla kävi nii että oli alottanu forzan hyvinki ennenku sain boxin nettiin kytkettyä. noh rekisteröidyin liveen siinä ja ilmeisesti mun nimi oli jo käytössä ja laitoin toisella nikillä. eli mulla on nyt 2 profiilia ja toisella vaan voin käyttää liveä. tekeekö se aina noin että tulee 2 eri profiilia?

mun vissii sitte tulevia pelejä ajatellen kannattaa käyttää sitä live profiilia millä pelaan ihan yksinkin ja savettelen sille?
Kuva
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1226
Liittynyt: 17 Touko 2005, 16:19
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

ruttu kirjoitti:onnistuuko mun siirtää saveja profiililta toiselle? eli mulla kävi nii että oli alottanu forzan hyvinki ennenku sain boxin nettiin kytkettyä. noh rekisteröidyin liveen siinä ja ilmeisesti mun nimi oli jo käytössä ja laitoin toisella nikillä. eli mulla on nyt 2 profiilia ja toisella vaan voin käyttää liveä. tekeekö se aina noin että tulee 2 eri profiilia?

mun vissii sitte tulevia pelejä ajatellen kannattaa käyttää sitä live profiilia millä pelaan ihan yksinkin ja savettelen sille?
Kyllä se mulla ainakin siirsi automaattisesti kaikki tiedot vanhalta profiililta uudelle. En ihan nyt tajua miten sulla on muka voinu käydä noin. Mulla on myös kaksi profiilia nykyään mutta vain toisella pääsee Liveen, mutta molemmilla on kyllä käytössään samat tiedot.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Avatar
ruttu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 906
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ruttu »

Jonppa kirjoitti:
ruttu kirjoitti:onnistuuko mun siirtää saveja profiililta toiselle? eli mulla kävi nii että oli alottanu forzan hyvinki ennenku sain boxin nettiin kytkettyä. noh rekisteröidyin liveen siinä ja ilmeisesti mun nimi oli jo käytössä ja laitoin toisella nikillä. eli mulla on nyt 2 profiilia ja toisella vaan voin käyttää liveä. tekeekö se aina noin että tulee 2 eri profiilia?

mun vissii sitte tulevia pelejä ajatellen kannattaa käyttää sitä live profiilia millä pelaan ihan yksinkin ja savettelen sille?
Kyllä se mulla ainakin siirsi automaattisesti kaikki tiedot vanhalta profiililta uudelle. En ihan nyt tajua miten sulla on muka voinu käydä noin. Mulla on myös kaksi profiilia nykyään mutta vain toisella pääsee Liveen, mutta molemmilla on kyllä käytössään samat tiedot.

varmistin tämän vahingossa olikohan nyt eilen ku aloin pelaan forzaa sillä toisella profiililla eikä siellä ollu mitää saveja :no:

mitenhän saan ne sinne :(

e:onko sulla molemmat profiilit saman nimisiä?

e2:löysinkin netistä juttua profiili to profiili siirosta ja että kaikkea ei voi siirtää. noh näinhän siinä kävikin ettei niitä forzan filuja saanu siirrettyä :roll:

noooh, pelaillaan yksin sitä sitte joo.! mutta huomenna haen Skate.:n ja pelaan sitä sitte sillä live profiililla.. mutta jos joku tietää miten saan ne siltä toiselta profiililta liveprofiiliin nii kiitosta vaan :sleep:
Kuva
Avatar
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1659
Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Vaasa, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Kyllähän tuo boxi on ollut jo vuoden verran ja pari kertaa jo käynyt huollossakin.

Peleinä voisi suositella seuraavia:

Fight Night Round 3, parasta nyrkkeilyä mitä löytyy.
Forza Motorsport 2, hyvä autopeli, alkaa kyllä toistaa itseään pitemmän päälle. Moninpeli pelastaa kuitenkin.
Call of Duty 4: Modern Combat (moninpeli betaa kokeilleena voi suositella kun ilmestyy myyntiin)
Gears of War, yksinpelinä lyhyt mutta mielenkiintoinen. Moninpelinä hyvä ja haastava.
GRAW 1 tai 2. Kummatkin hyviä. Moninpelinä paras.
NHL '08, paras nhl tähän mennessä. ei vieläkään täydellinen mutta hyvä. toimiva moninpeli tällä kertaa vrt. '07
Skate, demon perusteella paras skeittipeli tähän mennessä.

Onhan noita pelejä ja paljon. Hyviä sekä huonoja. Halo 3 on huippu jos siitä tykkää. Itselleni ei koskaan ole ollut se "must have". Ykkösen pelannu läpi PC:llä muinoin eikä sytyttänyt.

Yksi odottelun aihe on itselläni PES 2008. Oli jo ennakkotilauksessakin mutta peruin sen koska haluan nähdä ensin vähän arvosteluita ja mielipiteitä kyseisestä pelistä. Ainakaan demo ei minua vakuuttanut pelin hyvyydestä joten odottelen rauhassa josko arvostelu kertoisi enemmän.

Myös MassEffect on yksi peli mitä odotan mielenkiinnolla. Myös Nascar '08 voi olla mielenkiintoinen.
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1226
Liittynyt: 17 Touko 2005, 16:19
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

varmistin tämän vahingossa olikohan nyt eilen ku aloin pelaan forzaa sillä toisella profiililla eikä siellä ollu mitää saveja :no:

mitenhän saan ne sinne :(

e:onko sulla molemmat profiilit saman nimisiä?

e2:löysinkin netistä juttua profiili to profiili siirosta ja että kaikkea ei voi siirtää. noh näinhän siinä kävikin ettei niitä forzan filuja saanu siirrettyä :roll:

noooh, pelaillaan yksin sitä sitte joo.! mutta huomenna haen Skate.:n ja pelaan sitä sitte sillä live profiililla.. mutta jos joku tietää miten saan ne siltä toiselta profiililta liveprofiiliin nii kiitosta vaan :sleep:

Mulla on profiilit eri nimisiä koska normaalisti käyttämäni nimi oli varattu. Ja kyseessä juurikin Forza 2. Perjantaina sain netin ja loin käyttäjätilin Liveen. Kahdella kaverilla myös sama juttu Forzassa - ei mitään ongelmaa vaikka on kaksi eri nimistä profiilia. Kyllä sen pitäisi siirtää ne tiedot uuteen tiliin samalla, sulla ei jostain syystä näin ole käynyt.


Mullakin joutaa varmaan Boxi kohta huoltoon, tilttailee aina välillä. Se on alkanut nyt lähiaikoina tehdä tota. No, onhan se kohta 3 kk vanha. :P
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Pertza69
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 01 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertza69 »

Tänään tuli kauan odotettu xbox 360, hieman meinannut olla puljuilla toimitusvaikeuksia... Ite ostin Saint's Row:n ja ihan hyvältä vaikuttaa. Tämähän on siis xboksin gta-klooni. Sekavaa/hankalaa ainakin alku on, kun jokunen vuosi on tullut pelkästään pc:llä pelailtua, mutta eiköhän se siitä ala suttaantua
Vastaa Viestiin