HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Viesti Kirjoittaja Timonen »

http://www.hs.fi/elama/a1427426279587?ref=hs-top4-1


Meikäläinen paljastui perfektionistiksi, vaikka toki sen jo tiesinkin.

Olet perfektionisti
Perfektionisti pyrkii täydellisyyteen. Hän ei anna itsensä olla tyytyväinen, koska pelkää, että kehittyminen lakkaa siihen. Täydellisyyteen pyrkiminen voi näkyä oman rosoisuuden ja omien heikkouksien välttämisenä. Perfektionisti voi vaatia täydellisyyttä myös muilta, jolloin ihmiset hänen ympärillään joutuvat olemaan varuillaan. Työssään perfektionisti ei halua päästää käsistään mitään epätäydellistä ja esimiesasemassakin päätyy viimeistelemään alaistensa työt lopulta itse. Parisuhteessa perfektionisti tietää kaiken siitä, mitä oppaat sanovat täydellisestä suhteesta. Luovasta ja hauskasta yhdessäelosta voi siksi tulla perfektionistille suorittamista. Mikään ei saa mennä pieleen. Jos perfektionismia osaa säädellä oikein, siitä voi olla myös paljon hyötyä itselle ja läheisille.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
barbou
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 3475
Liittynyt: 05 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Savikoski City

Re: HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Viesti Kirjoittaja barbou »

Mää olen herkkänahkainen.
Herkkänahkainen tekee kärpäsestä härkäsen. Hän soittaa helposti työsuojeluun tai luottamusmiehelle ja suuri osa herkkänahkaisen ajasta kuluu asioiden selvittelyyn. Puolisona herkkänahkainen ihminen hakee merkkejä itseensä kohdistuvasta vinoilusta, rakkauden kuihtumisesta ja jopa uhkaavasta erosta. Hän järjestää kohtauksia ja itkeskelee salaa itsekseen. Herkkänahkaisen seurassa muut alkavat miettiä, mitä uskaltavat sanoa, ettei hän harmistu. Herkkänahkaisuudesta voi silti olla myös hyötyä. Herkkänahkainen huomaa usein ensimmäisenä työpaikan tai avioliiton epäkohdat ja voi pelastaa kapteenin törmäämästä jäävuoreen.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun tuolla lailla arvostellaan... Sitäpaitsi se, että olet vainoharhainen, ei vielä tarkoita etteikö sinua vainottaisi...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Viesti Kirjoittaja DEAD »

että tälleen
Olet marttyyri
Marttyyri on se, joka tulee toimistolle ensimmäisenä ja istuu siellä viimeisenä. Marttyyri kokee, että hän on vastuussa kaikesta, eikä annan muiden auttaa. Marttyyri voi olla tehokas ja nopea ja toimii parhaiten, kun saa tehdä itse. Tämän vuoksi marttyyrille ei ehkä edes tarjota apua. Tai vaikka tarjottaisiin, hän ei ota sitä vastaan. Kun marttyyriä lopulta alkaa potuttaa, että hän tekee kaiken itse, hän antaa pettymyksen kuulua. Mutta vain harvoin marttyyri sanoo suoraan, mieluummin hän sivaltaa sivulauseessa. Kun muut esimerkiksi ihailevat juhlien tarjottavia, saatattaa marttyyri pilata ilon mainitsemalla, että hän on valvonut valmistelupuuhissa koko yön muiden nukkuessa. Marttyyrius voi olla hyvin hankalaa myös marttyyrille itselleen, sillä hän raataa koko elämänsä vain muiden puolesta. Valitettavan usein marttyyriä saatetaan myös käyttää hyväksi..
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Nikuzai
'Senator'
'Senator'
Viestit: 554
Liittynyt: 09 Maalis 2015, 19:36

Re: HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Viesti Kirjoittaja Nikuzai »

Perfektionisti täälläkin :lol:

Erikoinen homma sinällää kun elo on sellaista jos joku ei toimi niin ei toimi, mitä sitä ny heti yhtä lasin nostajaa 2vuoteen korjaamaan kun se lasi on ylhäällä ja tupakkaa en polta
Vectra a2 merit c18nz
Kolisee mutta kulkee vielä
Avatar
janne___
OCF Member 2017
Viestit: 2634
Liittynyt: 09 Kesä 2013, 10:51
Paikkakunta: Kangasala/Tampere

Re: HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Viesti Kirjoittaja janne___ »

Olet marttyyri
Marttyyri on se, joka tulee toimistolle ensimmäisenä ja istuu siellä viimeisenä. Marttyyri kokee, että hän on vastuussa kaikesta, eikä annan muiden auttaa. Marttyyri voi olla tehokas ja nopea ja toimii parhaiten, kun saa tehdä itse. Tämän vuoksi marttyyrille ei ehkä edes tarjota apua. Tai vaikka tarjottaisiin, hän ei ota sitä vastaan. Kun marttyyriä lopulta alkaa potuttaa, että hän tekee kaiken itse, hän antaa pettymyksen kuulua. Mutta vain harvoin marttyyri sanoo suoraan, mieluummin hän sivaltaa sivulauseessa. Kun muut esimerkiksi ihailevat juhlien tarjottavia, saatattaa marttyyri pilata ilon mainitsemalla, että hän on valvonut valmistelupuuhissa koko yön muiden nukkuessa. Marttyyrius voi olla hyvin hankalaa myös marttyyrille itselleen, sillä hän raataa koko elämänsä vain muiden puolesta. Valitettavan usein marttyyriä saatetaan myös käyttää hyväksi.
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1689
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 13:18
Paikkakunta: Keuruu

Re: HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Viesti Kirjoittaja maksda »

Marttyyri.


Marttyyri voi olla tehokas ja nopea ja toimii parhaiten, kun saa tehdä itse. Tämän vuoksi marttyyrille ei ehkä edes tarjota apua. Tai vaikka tarjottaisiin, hän ei ota sitä vastaan. Kun marttyyriä lopulta alkaa potuttaa, että hän tekee kaiken itse.

Tuo kyllä osu :lol: .
Avatar
iso.kunkku
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4468
Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
Paikkakunta: Kannus

Re: HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Marttyyri tuli kans.
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Avatar
urjaman
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 542
Liittynyt: 15 Elo 2009, 19:36
Paikkakunta: Kouvola

Re: HS: Testaa, minkälainen hankala tyyppi olet

Viesti Kirjoittaja urjaman »

Olet laiska

Laiska ihminen ei tunnista yhteisiä käyttäytymisnormeja tai välitä niistä. Laiska menee siitä, missä aita on matalin ja vitkuttelee töiden aloittamista. Kun joku alkaa kysellä laiskan töiden perään, hän vierittää syyn aikaansaamattomuuteensa muiden niskoille. Laiska on usein laiska tietoisesti, eikä näe syytä ponnistella, kun vähemmälläkin pärjää. Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja.
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
Vastaa Viestiin