Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

Oon myiny auto vuosi sitten ja se on vieläkin mun nimissä niin saanko mä hakia sen lain mukahan takaasi koska mulla loppuu kärsivällisyys tämän asian suhteen koko lailla pian!!!
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9938
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 21:49
Paikkakunta: Lievestuore

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Kiiv1 kirjoitti:kyllä mulle tulee ahistunu olokun laittaa turvavyön kiinni, varsinkin kun ei saa korkeuttasäädettyä niin ompakiva ku hiertää kaulaa
Sä tarttet semmosen korokeistuimen :lol:

Ite tulee kyllä nykästyä vyö kiinni jo ennenku käynnistää auton, mut töissä kun ajaa pihasta halliin ja hallista pois, niin ei tuu vyötettyä siinä ihteesä.

Aika monissa autoissa on kuitenkin se vyösummeri, jonka rääkymistä ei tosiaankaan jaksa kuunnella..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4993
Liittynyt: 13 Loka 2010, 16:16
Paikkakunta: Kokkola

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

OCF2945 kirjoitti:Oon myiny auto vuosi sitten ja se on vieläkin mun nimissä niin saanko mä hakia sen lain mukahan takaasi koska mulla loppuu kärsivällisyys tämän asian suhteen koko lailla pian!!!
itellä kävi sama homma joskus että uus omistaja ei laittanu omiin nimiin niin kävin poliisin puheilla kyselemässä niin ne laitto siellä vakuutukset ym poikki ja uuden omistajan "hakuun". tämä sattui siis mopoiässä...

Varmaan onnistuu myös katsastuskonttorilla tms hoitaa ko. asia.

Mutta periaatteessa kun se on sun nimissä niin se on sun auto. ellei sit luovareilla pystytä todistaan että oot ko. auton myynyt seuraavalle omistajalle..
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

niinno, oon mä jonkun myynti osan konttorille vieny mutta silti se on mun nimis vieläkin ja haluan sen pois mun nimistä. ja tuskin onnistuu muuten ku viemällä koko paskaläjän paaliin!!

vaikka olis se hyvä auto, mutta alka olla kalliskin varmaan jo maksamattomien juttuje takia
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

no oli miten oli niin käyn jokupäivä kylässä ja sanon että mä haen sen viikon sisällä kotia jos ei omistaja vaihdu!!
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9938
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 21:49
Paikkakunta: Lievestuore

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Mannion »

OCF2945 kirjoitti:no oli miten oli niin käyn jokupäivä kylässä ja sanon että mä haen sen viikon sisällä kotia jos ei omistaja vaihdu!!
Ilmoita se varastetuksi :lol:
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Sämä
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 3614
Liittynyt: 28 Kesä 2007, 07:14

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Sämä »

OCF2945 kirjoitti:niinno, oon mä jonkun myynti osan konttorille vieny mutta silti se on mun nimis vieläkin ja haluan sen pois mun nimistä. ja tuskin onnistuu muuten ku viemällä koko paskaläjän paaliin!!

vaikka olis se hyvä auto, mutta alka olla kalliskin varmaan jo maksamattomien juttuje takia
Lukeeko sen auton tiedoissa sun nimi ja "omistaja ilmoittanut auton myydyksi" vai mitenkä?
Itellä tuli tollee kun vein kauppakirjan konttorille kun eivät omiin nimiinsä siirtäneet. Sitten olikin probleema kun olevinaan oli ostajat hävittäneet sen ilmotusosan ja itsekkään en uutta voinut saada kun en sitä autoa enää omistanut :D Eli periaatteessa ei se oo sun auto jos oot ilmottanut että et sitä enää omista.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Avatar
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Viestit: 4978
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kokkola
Jäsennumero: 2729

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja tuikki »

OCF2945 kirjoitti:niinno, oon mä jonkun myynti osan konttorille vieny mutta silti se on mun nimis vieläkin ja haluan sen pois mun nimistä. ja tuskin onnistuu muuten ku viemällä koko paskaläjän paaliin!!

vaikka olis se hyvä auto, mutta alka olla kalliskin varmaan jo maksamattomien juttuje takia
Laitehan ei aiheuta sulle mitään harmia jos itse olet trafiin ilmoittanut sen myydyksi, eli luovutetuksi. Korkeintaan saatetaan kysyä, että onko sulla tallessa ostajan tietoja. Jos oman ilmoituksesi olet tehnyt niin trafilla lukee "ajoneuvolla on luovutusilmoitus" ja sillä selvä!
tuikka.jari (ät) gmail.com
-06 Vectra C2 wagon 3.0CDTI A6 OPC-line, -98 Vectra B1 1.6
EX:-94 Vectra A2 1.8 -08 Astra H Caravan 1.9CDTI OPC-line, -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance, Astra G Club Caravan 2.0DI
Juha_1
'Senator'
'Senator'
Viestit: 493
Liittynyt: 29 Joulu 2008, 13:03
Paikkakunta: Oulu

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Juha_1 »

Mannion kirjoitti:
OCF2945 kirjoitti:no oli miten oli niin käyn jokupäivä kylässä ja sanon että mä haen sen viikon sisällä kotia jos ei omistaja vaihdu!!
Ilmoita se varastetuksi :lol:
:lollis:
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Juha_1
'Senator'
'Senator'
Viestit: 493
Liittynyt: 29 Joulu 2008, 13:03
Paikkakunta: Oulu

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Juha_1 »

Rookeri kirjoitti::D
Juha_1 kirjoitti:Mitä eroa on saman valmistajan einesruuassa häränlihamurekkeella ja lihamurekkeella? :o
Toisessa "härkää" ja toisessa jotain aivan muuta. Mutta mitä käytännönen eroja näissä kahdessa on nii selviää maistamalla.
Niinno joo, on niissä 50 senttiä hintaeroakin. Einekseksi kyllä molemmat ihan yhtä "täyttäviä". :food:
Opel Vectra C2 GTS
Z18XER
==========
"On typerää tehdä sama virhe kahdesti. " (Muumipappa)
Avatar
sepu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 963
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:03
Paikkakunta: Kiikka

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja sepu »

Juha_1 kirjoitti:
Rookeri kirjoitti::D
Juha_1 kirjoitti:Mitä eroa on saman valmistajan einesruuassa häränlihamurekkeella ja lihamurekkeella? :o
Toisessa "härkää" ja toisessa jotain aivan muuta. Mutta mitä käytännönen eroja näissä kahdessa on nii selviää maistamalla.
Niinno joo, on niissä 50 senttiä hintaeroakin. Einekseksi kyllä molemmat ihan yhtä "täyttäviä". :food:
eiköhän ne molemmat ole samalta lattialta sinne laatikkoon pistetty. :o
Kuva
Avatar
jerrij
OCF Member 2015
Viestit: 977
Liittynyt: 30 Syys 2003, 03:00
Paikkakunta: toivakka

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja jerrij »

tuikki kirjoitti:
OCF2945 kirjoitti:niinno, oon mä jonkun myynti osan konttorille vieny mutta silti se on mun nimis vieläkin ja haluan sen pois mun nimistä. ja tuskin onnistuu muuten ku viemällä koko paskaläjän paaliin!!

vaikka olis se hyvä auto, mutta alka olla kalliskin varmaan jo maksamattomien juttuje takia
Laitehan ei aiheuta sulle mitään harmia jos itse olet trafiin ilmoittanut sen myydyksi, eli luovutetuksi. Korkeintaan saatetaan kysyä, että onko sulla tallessa ostajan tietoja. Jos oman ilmoituksesi olet tehnyt niin trafilla lukee "ajoneuvolla on luovutusilmoitus" ja sillä selvä!

Ja väärennetyn luovarin teko jälkikäteen onnistuu kanssa :D jokusen kerran pitänyt näin tehdä kun maksut tuli vaan mulle
ja kerran myydystä autosta kävin kiskasemassa kilvet irti ja maksatin maksut kaverilla leima loppu just niin vein kilvet konttorille
siihen aikaan ei onneks tarvinnu romutodistuksia
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

tuikki kirjoitti:
OCF2945 kirjoitti:niinno, oon mä jonkun myynti osan konttorille vieny mutta silti se on mun nimis vieläkin ja haluan sen pois mun nimistä. ja tuskin onnistuu muuten ku viemällä koko paskaläjän paaliin!!

vaikka olis se hyvä auto, mutta alka olla kalliskin varmaan jo maksamattomien juttuje takia
Laitehan ei aiheuta sulle mitään harmia jos itse olet trafiin ilmoittanut sen myydyksi, eli luovutetuksi. Korkeintaan saatetaan kysyä, että onko sulla tallessa ostajan tietoja. Jos oman ilmoituksesi olet tehnyt niin trafilla lukee "ajoneuvolla on luovutusilmoitus" ja sillä selvä!
tulee silti lappuja mulle, ei mitään maksuja toki mutta nyt on kyse periaatteesta!!! mua se haittaa ja vituttaa ja jos ei muuta niin mä haen siitä kilivet ja saatana sulatan ne polttopöntös!!! TANA
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Avatar
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 21201
Liittynyt: 16 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja TJT »

Rookeri kirjoitti::D
Juha_1 kirjoitti:Mitä eroa on saman valmistajan einesruuassa häränlihamurekkeella ja lihamurekkeella? :o
Toisessa "härkää" ja toisessa jotain aivan muuta. Mutta mitä käytännönen eroja näissä kahdessa on nii selviää maistamalla.
Eikä välttämättä edes silläkään :D

Tuossa joku päivä söin jotain atrian lihapullia kylmänä pussista. Pussi oli jo yli puolenvälin, kun tajusin että nehän oli broileripullia :lol:
Maussa ei ollut kyllä niin mitään eroa lihapulliin verrattuna...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Avatar
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 11068
Liittynyt: 19 Marras 2005, 08:57

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Veikka »

TJT kirjoitti:
Rookeri kirjoitti::D
Juha_1 kirjoitti:Mitä eroa on saman valmistajan einesruuassa häränlihamurekkeella ja lihamurekkeella? :o
Toisessa "härkää" ja toisessa jotain aivan muuta. Mutta mitä käytännönen eroja näissä kahdessa on nii selviää maistamalla.
Eikä välttämättä edes silläkään :D

Tuossa joku päivä söin jotain atrian lihapullia kylmänä pussista. Pussi oli jo yli puolenvälin, kun tajusin että nehän oli broileripullia :lol:
Maussa ei ollut kyllä niin mitään eroa lihapulliin verrattuna...
HK Lihapyörykkä, kypsä

Ainekset: suomalainen broilerin- ja porsaanliha, vesi, mausteet (mm. sipuli, mustapippuri, korianteri, valkosipuli), kasviproteiini (herne), perunajauho, glukoosi, kaurakuitu, korppujauho (vehnä), happamuudensäätöaineet (E262, kaliumlaktaatti), suola (1,0 %), sokeri, aromi (mm. sitruuna). Laktoositon. Lihapitoisuus 63 %. Liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 65 %.
Kariniemen Kananpojan pyörykkä, kypsä

Ainekset: suomalainen broilerinliha, suomalainen koneellisesti erotettu kalkkunanliha, vesi, sipuli, suomalainen siipikarjan nahka, korppujauho (mm. vehnä), soijaproteiini, peruna, happamuudensäätöaineet (E326, E331, E262), herneproteiini, mausteet (mm. curry, mustapippuri, inkivääri, valkopippuri, paprika), suola (0,9 %), glukoosi, aromit (mm. sitruuna).
Lihapitoisuus 38 %. Lihaa ja lihaan verrattavia valmistusaineita yhteensä 64 %.
Käykääs allekirjoittamasssa ---> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 :D
Vastaa Viestiin