Sivu 2/5
Lähetetty: 22 Maalis 2005, 11:22
Kirjoittaja m.k
Eikös Omegaa ole tehty 20NE koneella? Eli katiton kakslitranen on aina 20SE ja katillinen tietysti C20NE?
Lähetetty: 22 Maalis 2005, 11:23
Kirjoittaja Anakonda
3.0 24v motti sieltä löytyy!
Lähetetty: 22 Maalis 2005, 16:55
Kirjoittaja zoomer
20SE 2.0i OHC R4 122 hv tuolta farkun pellin alta löytyy..
Lähetetty: 22 Maalis 2005, 18:56
Kirjoittaja Juzzi
c30se -->4.0l eli mikä se nyt sit olisi noista? pistin 272hv c40se:ksi
Lähetetty: 22 Maalis 2005, 19:02
Kirjoittaja Nikson
Ja kaikista malleista vielä jonkinmoinen yhteenveto.
Lähetetty: 23 Maalis 2005, 00:59
Kirjoittaja AMP
C30SE näyttää pellin alla olevan.
Lähetetty: 24 Maalis 2005, 07:23
Kirjoittaja PatriOotti
2kpl 20se koneita toinen vapari. Toinen ahdettu.
Tällä hetkellä vaparina auto. Kesäkuun alusta vauhtiputkaan turbomotti kiinnipultattavaksi.
Lähetetty: 26 Maalis 2005, 00:27
Kirjoittaja DOHC
C24NE 2.4i CIH R4 125 hv seisoo pihalla ku ostin mantan. Jäi seisoon ku löysin mitä etsin
Ostakaa jos tarviitte. Tossa linkki:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=74552
Lähetetty: 01 Huhti 2005, 16:49
Kirjoittaja Vecca
C20NE tuota farmaria liikuttaa, hyvin oon töihin kerenny ja joskus vielä ajoissa takasinkin...
Lähetetty: 06 Huhti 2005, 20:47
Kirjoittaja simu_l
c26ne ompi farkun pellin alla...
tässäpä onkin ilmeisesti hyvä kysyä kun on alkanut askarruttamaan tuo 4.0 24v + a omega yhdistelmä. elikkä kuinka tuon saa lailliseksi ku eikö a omegan suurin vertailu pata ole 3.0 24v, vai kuinka? vai onko nuo 4l omegat rakennettu 3l alakertaa "parantelemalla"...?
Lähetetty: 13 Huhti 2005, 15:23
Kirjoittaja |Niksu|
300 td 24v
Lähetetty: 19 Touko 2005, 19:30
Kirjoittaja _Wille
muutama tekniikkavaihtoehto...
Lähetetty: 26 Touko 2005, 21:29
Kirjoittaja 24valve
c30se se pellin alta löytyy..
Lähetetty: 20 Kesä 2005, 14:20
Kirjoittaja M&K Tuning
C30NE
Lähetetty: 20 Kesä 2005, 14:46
Kirjoittaja TPL
30NE löytyy omegan konehuoneesta.