Millainen tekniikka Vectra A:ssa?

Opel-aiheiset gallupit

Mikä Tekniikka Vectra A:ssa

14NV 75hp vm.88-92
1
0%
16SV 82hp vm.88-92
18
5%
C16NZ 75hp vm.88-95
25
6%
C16NZ2 75hp vm.83-95
0
Ei ääniä
E16NZ 75hp vm.88-92
1
0%
X16SZ 71hp vm.93-95
1
0%
17D 57hp vm.89-92
0
Ei ääniä
17DR 60hp vm.93-95
0
Ei ääniä
17DT 82hp vm.92-95
2
1%
X17DT 82hp vm.94-95
0
Ei ääniä
18SV 90hp 82hp vm.89-92
5
1%
C18NZ 90hp 82hp vm.89-95
43
11%
E18NVR 88hp vm.88-90
0
Ei ääniä
18SV (4x4) 90hp vm.89-92
0
Ei ääniä
E18NVR (4x4) 88hp 82hp vm.88-90
0
Ei ääniä
20NE 115hp vm.88-93
42
11%
20SEH 130hp vm.88-93
19
5%
C20NE 115hp vm.88-95
85
21%
C20NEF 100hp vm.88-89
0
Ei ääniä
20XEJ 150hp vm.90-95
3
1%
C20XE Motronic M2.5 150hp vm.90-94
38
10%
C20XE Motronic M2.8 150hp vm.93-95
16
4%
X20XEV 136hp vm.93-95
32
8%
20XEJ (4X4) 150hp vm.90-95
0
Ei ääniä
C20XE Motronic M2.5 (4X4) 150hp vm.90-94
2
1%
C20XE Motronic M2.8 (4X4) 150hp vm.93-95
1
0%
20NE (4X4) 115hp vm.88-93
3
1%
20SEH (4X4) 130hp vm.88-93
8
2%
C20NE (4X4) 115hp vm.88-95
3
1%
C20NEF (4X4) 100hp vm.88-89
0
Ei ääniä
C20LET 204hp vm.93-95
23
6%
C25XE 170hp vm.93-95
20
5%
Muu: Mikä?
5
1%
 
Ääniä yhteensä: 396

Nikson
'Senator'
'Senator'
Viestit: 369
Liittynyt: 31 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Nikson »

cor54 kirjoitti:Jesh! Onkohan noita c25xe veccujakaan montaa??niinku suomi pelejä? tuonti vessoja o vaik kuin kaiken laisia.. itellä suomikuukka.
ja sit tuo 14?? yhtään en o nähny,et onks niitä ja mikä se o,ja miks?
Joo, kyllä aika harvinainen on.. En kyllä minäkään oo ikinä nähny sellasta, on varmaan hieno laite. -(z)-
Vectra A GT C20XE -94
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3723
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Täältä suunalta löytyy kaks v6 veccuu. Mut ei iteltä :(
siittä ei oo hajuu onko kumpikaan suomi autoja.
Avatar
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viestit: 4422
Liittynyt: 01 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

Taitaa tuo 14NV löytyä Huoneistokeskus erikoismallista. Jossa ei muuten ole ohjaustehostintakaan...
Nikson
'Senator'
'Senator'
Viestit: 369
Liittynyt: 31 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Nikson »

Juheksi kirjoitti:Taitaa tuo 14NV löytyä Huoneistokeskus erikoismallista. Jossa ei muuten ole ohjaustehostintakaan...
Niissä on muuten hieno erikoisväri!!
Vectra A GT C20XE -94
Legenda
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 232
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Legenda »

tänään vaihtu geissi vectraan..
pellin alla hyrrää V6
ja on ihan viimmesen päälle vakio kunnossa.ekalta omistajalta ja mittarissa 170tkm..
Nikson
'Senator'
'Senator'
Viestit: 369
Liittynyt: 31 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja Nikson »

Legenda kirjoitti:tänään vaihtu geissi vectraan..
pellin alla hyrrää V6
ja on ihan viimmesen päälle vakio kunnossa.ekalta omistajalta ja mittarissa 170tkm..
Niitä on pirun harvassa, yleensäkin alkuperäiskuntoisia autoja noin 10 vuotta vanhoissa... -(z)-
Vectra A GT C20XE -94
Avatar
Stinky
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 21
Liittynyt: 15 Elo 2005, 18:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eiköhän se ole tuo X20XEV 136hp vm.93-95
Vectra Cdx -95
Ride Fast- Yet Ride Smart...Opel Asta G DTL x2 & Bmw 535i
Avatar
tt__
'Senator'
'Senator'
Viestit: 813
Liittynyt: 11 Kesä 2005, 15:23
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja tt__ »

itellä a vectra c25xe....220hv....alkuperäinen v6 ja manuaali..... :lol:
hangover tuning

Bmw e91 320d m-sport -07
Bmw e60 525i m-sport -05
Avatar
cor54
'Senator'
'Senator'
Viestit: 900
Liittynyt: 29 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja cor54 »

:D Hienoo!! onhan niitä kutosia sit joitakin.. Kaikilla suomiauto?
Mulla o tosiaan ihan suomipeli.. Automaatti ja kaikkee.
- 'Onpas toi corsa söpö..' Eiks ookin (COR54)

*Calibra turbo
*Vectra 2.6
*Vivaro 2.5
*Mondeo ecoboost
Legenda
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 232
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 03:00
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Legenda »

cor54 kirjoitti::D Hienoo!! onhan niitä kutosia sit joitakin.. Kaikilla suomiauto?
Mulla o tosiaan ihan suomipeli.. Automaatti ja kaikkee.
täältä löytyypi alakuperäänen suomi V6 manuaali askilla..
Avatar
Viper
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 244
Liittynyt: 15 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Viper »

ata kirjoitti:
Nikson kirjoitti:Tulipa vaan mieleen tuossa kun haaveilin että vois autossa olla enemmän löylyä, niin turbo tuli ensin mieleen...Se varmaan jää haaveeksi kun painelin tyhjällä lompsalla otsaani. :lol: Mutta tosiaan tuosta taka-akselista vielä niin onhan tuossa jäykässä akselistossa se hyvä puoli ettei siihen voi tulla väljää niin moneen kohtaan kuin linkkuperässä.. Eikä siten syö renkaitten sisäreunoja niin kuin Bemarit konsanaan.
Jep. Parempi se yhdystukiakseli on monessakin mielessä. Se linkkuperä on ihan turhan monimutkainen "norsupyssyllä kärpäsiä"-tyyppinen... Ainoa syy sen käyttöön on se, että nelivetoon oli helpompaa laittaa tuo valmiina ollut Omegan taka-akselisto kuin alkaa kehittää omaa Vectraan ja Calibraan... Etuvedon kanssa B-Vectran taka-akseliston rakenne onkin sitten fiksumpi.
Tuo nelivetosten taka-akselisto on tosiaan monimutkainen ja jykevä, mutta se on hyvin toimiva ja kestävä rakenteinen. Useissa autovertailuissa sitä on kehuttu tukevuudesta, joissain taka/nelivetoisissa autoissa on niin epätukeva taka-akselisto, että se vaikeuttaa kunnollisen pidon saantia takapyörille ja niihin tulee myös väljää helposti.
Avatar
export
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 750
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: E-/P-Pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja export »

Viper kirjoitti:
ata kirjoitti:
Nikson kirjoitti:Tulipa vaan mieleen tuossa kun haaveilin että vois autossa olla enemmän löylyä, niin turbo tuli ensin mieleen...Se varmaan jää haaveeksi kun painelin tyhjällä lompsalla otsaani. :lol: Mutta tosiaan tuosta taka-akselista vielä niin onhan tuossa jäykässä akselistossa se hyvä puoli ettei siihen voi tulla väljää niin moneen kohtaan kuin linkkuperässä.. Eikä siten syö renkaitten sisäreunoja niin kuin Bemarit konsanaan.
Jep. Parempi se yhdystukiakseli on monessakin mielessä. Se linkkuperä on ihan turhan monimutkainen "norsupyssyllä kärpäsiä"-tyyppinen... Ainoa syy sen käyttöön on se, että nelivetoon oli helpompaa laittaa tuo valmiina ollut Omegan taka-akselisto kuin alkaa kehittää omaa Vectraan ja Calibraan... Etuvedon kanssa B-Vectran taka-akseliston rakenne onkin sitten fiksumpi.
Tuo nelivetosten taka-akselisto on tosiaan monimutkainen ja jykevä, mutta se on hyvin toimiva ja kestävä rakenteinen. Useissa autovertailuissa sitä on kehuttu tukevuudesta, joissain taka/nelivetoisissa autoissa on niin epätukeva taka-akselisto, että se vaikeuttaa kunnollisen pidon saantia takapyörille ja niihin tulee myös väljää helposti.
Niin, harvemmin noissa on ongelmia tuon akseliston kanssa, enemmänkin taitaa olla ongelmia sen ympärillä olevien peltien kanssa, esim. ne takapalkit :lol:
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Evotec
OCF Member 2020
Viestit: 171
Liittynyt: 10 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Evotec »

C20XE M2.8
sarka
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 245
Liittynyt: 18 Loka 2005, 07:46
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja sarka »

C16NZ tai E16NZ alunperin muttei tiedä enää kun on motti vaihdettu.
AksuPaksu
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1805
Liittynyt: 13 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

alkuperäinen 20ne vuodelta 89.

Lisävarusteena ruoste ja satunnaiset käyntihäiriöt 8)
Vastaa Viestiin