Joensuun OCF tapaamiset!

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
Avatar
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2766
Liittynyt: 09 Syys 2006, 09:49
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Erzki »

^^Mulla sai calikka pieni muotoisen sisusta pesun kun oli jääny apparin ikkuna ihan pikkasen auki :banghead: Ja kylkeen tuli pikku naarmuja kun viereisen puun oksa hakkas tuulessa kylkeen... :evil:

Pitäs vielä tehdä autoon huoltoo ja sairaslomalla oon :oops: Vituttaa vaan jos lääkekuuri ei tepsi niin sitä mennään sitten taas leikkaukseen... :banghead: :banghead: Ei kauheesti nuo leikkaukset lämmitä mieltä kun edellisen neljän päivän aikana oon ollu 5 kertaa leikkauksessa :evil: Alkaa kohta nupissa keittää jos ei lääkärit saa mitään aikaseks :evil:
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
Avatar
Top-i
OCF Member 2016
Viestit: 601
Liittynyt: 10 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Top-i »

Mulla unohtu Corsasta ikkuna kokonaan auki ja mentiin toisella autolla tivoliin....Just äsken juolahti mieleen ja oli mukavan märkä auto sisältä :lollis: no, kesä kasteensa kuivaa...
Opel Astra
Mini One
Avatar
temevee
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2371
Liittynyt: 26 Kesä 2006, 13:17
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja temevee »

Hyvä oli rantalaiva Elinalla katella kun visko rakeita :wink:
Ainoo miinus oli että kalja lantraantu siinä sateessa :lollis: :lollis: Vaan kyllä oli hieanoo.
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 10609
Liittynyt: 08 Elo 2005, 20:41
Paikkakunta: Kontiomäki

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

meillä tulvi duunipaikalla kaivot, 3 uppopumppua piti käydä virittämässä siinä sateessa. oli muuten huvittavan näköisiä nuo pulut ku myötäseen menivät, jarruja ei meinanneet löytää. :lollis:
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Jariko
'Senator'
'Senator'
Viestit: 454
Liittynyt: 17 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jariko »

Tulipa käytyy koe ajamassa sitten OPC corsa ja GT ihan mielettömiä pelejä kumpikin voisin ottaa ihan kumman vaan...oli pienet sävärit kummankin kohdalla ja silleen ihan mahtavaa
KAtiko
OCF Member 2015
Viestit: 455
Liittynyt: 25 Kesä 2005, 22:52
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja KAtiko »

Riisikippo kirjoitti:
KAtiko kirjoitti:Noljakassa tuli sit äsken rakeita :o ihana tää suomen kesä :no:
asutteko te noljakassa? missäpäin? jos saa kysyy?

ite olin lehmossa kun tuli se ukkoskuuro, ensin vettä taivaan täydeltä, en muista että ois koskaan satanu niin paljon vettä.. tuulen kanssa oikein paisko kunnolla.. kukat ja pensaat ihan notkahti.. :/ ja sitten ne tuli rakeina vähän ajan päästä.. :( piha lainehti ihan vedestä kun ei kerenny imee.. :/
Juu asutaan, siinä valintatalon kulmillahan me ollaan majailtu jo monta vuotta :yes:
Riisikippo
Minut on bannattu!
Viestit: 5386
Liittynyt: 12 Tammi 2005, 02:00

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

KAtiko kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti:
KAtiko kirjoitti:Noljakassa tuli sit äsken rakeita :o ihana tää suomen kesä :no:
asutteko te noljakassa? missäpäin? jos saa kysyy?

ite olin lehmossa kun tuli se ukkoskuuro, ensin vettä taivaan täydeltä, en muista että ois koskaan satanu niin paljon vettä.. tuulen kanssa oikein paisko kunnolla.. kukat ja pensaat ihan notkahti.. :/ ja sitten ne tuli rakeina vähän ajan päästä.. :( piha lainehti ihan vedestä kun ei kerenny imee.. :/
Juu asutaan, siinä valintatalon kulmillahan me ollaan majailtu jo monta vuotta :yes:

aijaa.. sama vika täälläkin.. :) oma kämppä on siinä lähellä, mut pääosin tulee oltuu muijan luona lehmossa.. :D
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 10609
Liittynyt: 08 Elo 2005, 20:41
Paikkakunta: Kontiomäki

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

jariko tais kaahailla vastaan pamilonkadulla tuossa 13.30 tienoissa
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Jariko
'Senator'
'Senator'
Viestit: 454
Liittynyt: 17 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jariko »

J.Toivanen kirjoitti:jariko tais kaahailla vastaan pamilonkadulla tuossa 13.30 tienoissa
Juu en ole kaahaillut...olin nukkumassa tohon aikaan... :lol:
Avatar
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2677
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

Joku tuli eilen jukolankadulla vastaan hopeisella farkku gastralla. Muija vaan sano että joku morjesti sua tosta ooppelista. Ite olin varmaan jo niin kaljan himoissa että jäi huomaamatta. :D
Astra F
Golf III
HD ratikka
Avatar
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2766
Liittynyt: 09 Syys 2006, 09:49
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Erzki »

Joku ajeli eilen punasella GT opelilla suvantosillalla vastaan siinä viiden jälkeen :o
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
Avatar
Top-i
OCF Member 2016
Viestit: 601
Liittynyt: 10 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Top-i »

Jube-setä kirjoitti:Joku tuli eilen jukolankadulla vastaan hopeisella farkku gastralla. Muija vaan sano että joku morjesti sua tosta ooppelista. Ite olin varmaan jo niin kaljan himoissa että jäi huomaamatta. :D
Se taisin olla mie...
Opel Astra
Mini One
Avatar
ChiEf
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4292
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 11:10
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja ChiEf »

V-V tais ajella Raatekankaan ja Lukkotien risteyksessä vastaan tänään tuossa neljän maissa. Yritin huitoo ikkunasta, tiijä sit huomasko se.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Riisikippo
Minut on bannattu!
Viestit: 5386
Liittynyt: 12 Tammi 2005, 02:00

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

ChiEf kirjoitti:V-V tais ajella Raatekankaan ja Lukkotien risteyksessä vastaan tänään tuossa neljän maissa. Yritin huitoo ikkunasta, tiijä sit huomasko se.
ja sun auto bongattu rivitalon päädystä lehmossa.. :food:
Avatar
temevee
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2371
Liittynyt: 26 Kesä 2006, 13:17
Paikkakunta: Kontiolahti

Viesti Kirjoittaja temevee »

Jubea taas vaihteeks morjesteltu ja seurattu eri puolilla kaupunkia :wink:
Olin vaan ovelasti pösöllä liikenteessä... (parhaatki opelistit :lollis: )
Lukittu