Opel GT 1:25 AMT rakennussarja

Keskustelua pienoismalleista, mittakaava vapaa, rakennussarjat, valmiiksirakennetut, radio-ohjattavat ym. sekä Opel-keräilyesineistä
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Opel GT 1:25 AMT rakennussarja

Viesti Kirjoittaja ata »

Laitetaampa nyt tännekin, kun tuli tuossa aloitettua pitkästä aikaa (edellinen oli Kadett C Coupe) Opelin pienoismallin rakennusta tuossa 1:24/1:25-koossa. Eli AMT:n valmistama rakennussarja on kyseessä, Hollannista tullut itselleni. Tällä hetkellä loppuunmyyty rakennussarjana, eikä ollut Suomessa myynnissä tämän uusintapainoksen aikana. Mallihan perustuu todella vanhoihin muotteihin, ihan yhtä vanhoihin kuin itse autokin... Tarkemmin aiheesta FCMA:n foorumilla, mutta laitetaan nyt tännekin muutama kuva.

Mallin koppa pohjamaalattuna:
Kuva

Tässä maalattuna sekä autoon tuleva vanne ja rengas:
Kuva

Ja tässä malliin tuleva Opelin 1.9 CIH kasattuna, mutta vielä detaljoimatta:
Kuva

Tämä on vielä ihan kesken myös noiden maalipintojen osalta, tässä vasta tällä viikolla aloittelin kun olin talvilomalla.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Opel GT (A) AMT rakennussarjan rakentelua

Viesti Kirjoittaja ata »

Tämä alkaa valmistua pikkuhiljaa, ihan ei ehtinyt Model Expoon, mutta tulee American Car Showhun. Olisikohan 95% valmis tällä hetkellä. No ei tässä montaa päivää enää olekaan jäljellä...

Kuva
Kuva
Kuva
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
perhepulkka
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 19
Liittynyt: 03 Syys 2011, 01:42
Paikkakunta: tampere

Re: Opel GT 1:25 AMT rakennussarja

Viesti Kirjoittaja perhepulkka »

onse hieno! tota sarjaa saa taas suomestaki
Kamena302
'Agila'
Viestit: 1
Liittynyt: 26 Marras 2013, 07:04

Re: Opel GT 1:25 AMT rakennussarja

Viesti Kirjoittaja Kamena302 »

Neljä polettia ovat Opel tehtaan pullo automaattiin 0.25 Saksan markan arvolla / noita en ole ennen nähnyt (minä) voivat toki olla yleisiäkin , lienevätkö 50-60 lukua.
AAA
Vastaa Viestiin