opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Keskustelua pienoismalleista, mittakaava vapaa, rakennussarjat, valmiiksirakennetut, radio-ohjattavat ym. sekä Opel-keräilyesineistä
JUHA P
in memoriam
in memoriam
Viestit: 398
Liittynyt: 17 Huhti 2005, 16:38
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja JUHA P »

Opel valomainos,oliskohan metri kertaa metri.Toimiikin viellä.Monemmoisia lippuja,joku kymmenen eril-
laisia Opel lippiksiä,kalvosin napit,sytkäreitä,avaimenperiä,erillaisia t-paitoja+kauluspaitoja,fleesejä kol-
me erillaista,pipoja,pelikortteja,postikortteja,postimerkki jossa Rekord C,calibra hiiri,Opel tyynyjä,pie-
noismalleja,esitetavaraa,lehtiä joissa takaveto Opeleista juttua,GM-huoltouutiset kaikki -66/74 väliltä,
alkuperäiset korjaamokäsikirjat lähes kaikista takaveto Opel-malleista,hanskaluukkukirjoja,historiikkejä
sekä jokunen esittely cd,lukulaite ja filmejä tulossa...
JUHA P
Seitsämän ht:tä
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5447
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 22:19
Paikkakunta: Jämsä

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja seeklima »

Kaveri on "todellinen keräilijä" -(z)- . Mulla kun ei ollu kun joku pipa ja avaimenperä.(on mulla ollu pari lippistäkin) :lol:
Avatar
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7869
Liittynyt: 12 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: Savonlinna

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja ipa »

herrasmies käyttää kravaattia. :peukku:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja ata »

Minäpä ostin tänään aidon ja hienon Opel-sateenvarjon OCF-alennuksella Magneetista.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

http://i215.photobucket.com/albums/cc26 ... MG2695.jpg

Tuossapa taitaa olla ehkä ainoa maininnan arvoinen Opel oheistuote, eli C20XE juliste tyylikkäänä osaleikkauskuvana 8) Valitettavasti alkuperäisyksilö joka kuvassa on niin on kärsinyt ajansaatossa hieman ruhjeita ja on sitä hieman pienennettykin reunoilta repaleiden ja tyhmän kiinnityksen takia (piti leikata, että sai siististi irti..), mutta tällä hetkellä juliste on käsiteltävänä eräällä foorumilaisella joka tekee siitä tietokoneelle tiedoston, eli skannaa ja ilmeisesti hieman fotoshoppailee ja kun saa tiedoston tehtyä niin teetän tuosta uuden kopiojulisteen minkä voi laittaa seinälle ja säilön alkuperäisen talteen jonnekin hyvään jemmaan :P Tarkoitus on teettää tuosta sellainenkin versio jossa on tekstinä Ascona GT 16v, tulee lahjaksi ja ikäänkuin "kiitokseksi" eräälle minulle tärkeälle elämäntapa Opelistille jolta moinen pirssi löytyy :peukku:

Jos jotakuta kiinnostaa niin mahdollisuus on teettää noita useampiakin, joten paiskatkaa YV:tä mikäli kiinnostuitte niin tiedän sitten kuinka paljon on halukkaita ostajia. Hintaa en vielä uskalla sanoa, mutta senkin tottakai kerron mikäli löytyy kiinnostuneita enemmän :)

Toki minulla sitten on Opelin logolla varustettu iso keltainen lippu, pienempi Wir sind Opel lippu, Opel tulitikkuaskeja jossa tietenkin keltaiset "tulipäät" tulitikuissa, Opel kyniä, kaulanauhoja ja sitten ihan itse laserkaivertamiani Opel kuulakärkikyniä+yksi hieno muistolaatta Saksan reissusta ja työharjoittelusta siellä :)

Kuvakin löytyy -> http://i215.photobucket.com/albums/cc26 ... MG0747.jpg Ja näillähän ei siis ole muuten arvoa muutakuin tunnearvo kun ne itse työmaalla suunnittelin ja tein Opelin kuvaa lukuunottamatta joka on netistä lainattu ja tehty sopivaan "muotoon" että laser sitä ymmärsi.
mosir
'Senator'
'Senator'
Viestit: 699
Liittynyt: 30 Heinä 2006, 13:08
Paikkakunta: JNZ

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja mosir »

Kuva

Kuva

Oliskohan aika ostaa joku ooppeli noille kengille.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja ata »

Noi kengät on aika ysäriä... :) Hienot ajankuvana ainakin, ei tuollaisia varmaan raaski/kehtaa tänä päivänä käyttää enää... :D Niiden kanssa sopisi vaikka valkoinen Calibra DTM, valkoinen Corsa B GSi tai Astra F GSi, sekin vain valkoisena... :D Miksei Vectra A:kin, niitä vain vähemmän on valkosina, mutta 2000 tai GT valkoisena kävisi varmaan kanssa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
mosir
'Senator'
'Senator'
Viestit: 699
Liittynyt: 30 Heinä 2006, 13:08
Paikkakunta: JNZ

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja mosir »

On kalleimmat kengät mitä oon vuosiin ostanu niin ei noita kyllä raaski jättää käyttämättä :D Pitää vaan ensin hommata jotain kunnon nahan kyllästys ainetta.
Saa nähdä mitä sitä keksis autosaralla, valkonen sen pitänee olla ainakin..
Avatar
SuzuS
'Senator'
'Senator'
Viestit: 749
Liittynyt: 03 Loka 2011, 12:03
Paikkakunta: Lapväärtti
Viesti:

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja SuzuS »

ata kirjoitti:Noi kengät on aika ysäriä... :) Hienot ajankuvana ainakin, ei tuollaisia varmaan raaski/kehtaa tänä päivänä käyttää enää... :D Niiden kanssa sopisi vaikka valkoinen Calibra DTM, valkoinen Corsa B GSi tai Astra F GSi, sekin vain valkoisena... :D Miksei Vectra A:kin, niitä vain vähemmän on valkosina, mutta 2000 tai GT valkoisena kävisi varmaan kanssa.
ja mä just halusin kyseiset kengät ja sainkin ne syntymäpäivälahjaksi. :love:
Calibra 2.0i 16V -91 Kesä auto (ajoauto) Kutsumanimeltään EPIC Rouva
Vectra 2.0 DTi -99 Herra EPIC
Ajoneuvoverhoilija olen ammatiltani
Avatar
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 947
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:25
Paikkakunta: Tuusula

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja Astra22 »

SuzuS kirjoitti:
ata kirjoitti:Noi kengät on aika ysäriä... :) Hienot ajankuvana ainakin, ei tuollaisia varmaan raaski/kehtaa tänä päivänä käyttää enää... :D Niiden kanssa sopisi vaikka valkoinen Calibra DTM, valkoinen Corsa B GSi tai Astra F GSi, sekin vain valkoisena... :D Miksei Vectra A:kin, niitä vain vähemmän on valkosina, mutta 2000 tai GT valkoisena kävisi varmaan kanssa.
ja mä just halusin kyseiset kengät ja sainkin ne syntymäpäivälahjaksi. :love:
Noitahan saa vielä jonkin aikaa sekä korkeena että matalana mallina.
Tilasin matalat. :yes:
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
Avatar
joonaspaa
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 132
Liittynyt: 15 Kesä 2007, 13:33
Paikkakunta: Lohja

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja joonaspaa »

Mistä noita kenkiä saa?
Vectra b caravan -99
Kadett b caravan -67
Kadett b sedan -73
Avatar
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4738
Liittynyt: 10 Touko 2007, 01:17
Paikkakunta: Lahti

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

joonaspaa kirjoitti:Mistä noita kenkiä saa?
+1

?
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Avatar
Tennessee
'Senator'
'Senator'
Viestit: 602
Liittynyt: 07 Maalis 2008, 02:23
Paikkakunta: Jämsä

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja Tennessee »

_Jape_ kirjoitti:
joonaspaa kirjoitti:Mistä noita kenkiä saa?
+1

?
43einhalb.com:ista itte tilasin.
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12734
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Tälläsiä täysinäisiä tulitikku askeja muutama puntti saatu joskus opelilta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
Dr_Sultan
'Senator'
'Senator'
Viestit: 444
Liittynyt: 12 Heinä 2009, 16:05
Paikkakunta: YLITORNIO

Re: opel logolla varustettua oheismateriaalia.

Viesti Kirjoittaja Dr_Sultan »

En tiä kuuluuko tänne mut tietääkö kukaan mitään nettisivustoa missä ois saatavilla Opel- vaatteita? Collareita, paitoja, takkeja ja muuta oheismateriaaalia? Ocf:n tuotteet tiedän jo :)
Vectra B -97 1.6 (projektikäyttis)
Calibra -91 2.0 8v aut (kesäauto/projekti)
Astra G -01 2.0 (käyttis)
Vastaa Viestiin