Eikö päivää!
Nyt on niinkin hauska homma, että imusarjan päällä näkyy nestettä ja sieltä se valuskelee pois vähän mistäkin. Näissä 2.0cdti vehkeissähän on alkupään malleissa ollut lukemani perusteella hyvinkin yleistä, että imusarjan tiiviste alkaa vuotaa ja se neste näkyy juurikin imusarjan päällä.
No näihin on tullut uusi versio tiivistesarjasta olikohan 2011, jonka on pitänyt korjata ongelma. No, mulla on tuo auto mallia 2014, mutta oireet ovat samanlaiset. Onkohan tuossa uudemmassakin imusarjan tiivistesatsissa ollu hämminkiä, vai pitääköhän tässä varautua haljenneeseen imusarjaan?
Eikö hei!
Insignia A20DTE imusarjan päällä nestettä
Insignia A20DTE imusarjan päällä nestettä
Opel Vectra C V6Turbo
Re: Insignia A20DTE imusarjan päällä nestettä
No niin. Imusarjan tiivistesarja vaihdettu. Oli ollu tiiviste poikki.
Opel Vectra C V6Turbo
Re: Insignia A20DTE imusarjan päällä nestettä
Kannattaa huomata, että varaosanumeron vaihtuminen ei välttämättä tarkoita lainkaan osasta tuotetun ns. paremman/korjatun version. Monesti muuttuneen numeron syynä saattaa olla ko. osan alihankkijan vaihtuminen, jolloin uuden alihankkijan osalle annetaan uusi tunniste sen erottamiseksi edellisen alihankkijan osasta.Kosla kirjoitti:Eikö päivää!
Nyt on niinkin hauska homma, että imusarjan päällä näkyy nestettä ja sieltä se valuskelee pois vähän mistäkin. Näissä 2.0cdti vehkeissähän on alkupään malleissa ollut lukemani perusteella hyvinkin yleistä, että imusarjan tiiviste alkaa vuotaa ja se neste näkyy juurikin imusarjan päällä.
No näihin on tullut uusi versio tiivistesarjasta olikohan 2011, jonka on pitänyt korjata ongelma. No, mulla on tuo auto mallia 2014, mutta oireet ovat samanlaiset. Onkohan tuossa uudemmassakin imusarjan tiivistesatsissa ollu hämminkiä, vai pitääköhän tässä varautua haljenneeseen imusarjaan?
Eikö hei!