Y22DTR ilmanpaine ei ole uskottava...(?)

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
Avatar
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2121
Liittynyt: 10 Loka 2005, 14:07
Paikkakunta: Vihti

Y22DTR ilmanpaine ei ole uskottava...(?)

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

Vikavalo syttyyy sammuuu syttyy pysyy päällä käynnistät auton uudestaan ei tule vähään aikaan ja taas voi välähtää tai jäädä päälle.


Total number of fault codes: 2

P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present

P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Not present

Barometric pressure 101 Kpa
Barometric pressure 4,1v

Ylempi ahtoletku oli riekaleina aikasemmin kun herjasi tätä, laitoin uuden.
Vikavaloa ei näkynyt vajaaseen kahteen viikkoon ennen kuin nyt.
Kaikki letkut näyttää ja tuntuu ehjiltä eikä puhise samalla tavalla kun rikkinäisellä letkulla.
Ahdin ei vaikuta jäljältä. Vähän nokea on ilmestynyt jostain VNT säätövarren juureen.
Onko ideoita?
Avatar
seero
'Senator'
'Senator'
Viestit: 834
Liittynyt: 08 Huhti 2010, 20:05
Paikkakunta: oulu

Re: Y22DTR ilmanpaine ei ole uskottava...(?)

Viesti Kirjoittaja seero »

Tutki mitä arvoja imusarjan paineanturi näyttää. Moottori sammuksisa pitää olla sama ku barometric pressure, tyhjäkäynnillä vähä alle ja vedossa ahtopaineen verran enemmän.
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
Vastaa Viestiin