B20NHT säätö-kyssäri

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
soap95
OCF Member 2020
OCF Member 2020
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 » 25 Huhti 2020, 08:59

Haulla ei tuntunut löytyvän eli onko tietoa että missä voisi vähän "säädättää" B20NHT inkkua (2015). Lähinnä haluaisin pois tuon älyttömän viiveen kun polkaisee esim. ohitukseen. Entinen etanoli-saappi ei paljon ihmetellyt. Tässä vajaa 30 heppaa vähemmän ja melkein sama vääntö, mutta ero on valtava. Merkkihuollossa sanoivat että ihan normaali. Vetoa kyllä riittää ihan ok sitten kun heräilee. Onkohan jotain euro 6 kotkotuksia? Olen kookletellut, mutta lähinnä löytyy A20NHT-versioon. Ei tähän suorasuihkuun. Tehtaan viimeisimmät päivitykset on ajettu ecuun ja vaihteiston softaan, ei apua. Muuten auto pelaa loistavasti, joten en oikein usko vikaankaan. Joku kertoi että jossain testissäkin moittineet laiskaa heräämistä. Onko Opel-puolella vastaavia softa-harrastajia kuin Saab-harrastajissa?
Insignia 2,0T 4x4 2015

Avatar
Rookeri
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 18503
Liittynyt: 23 Kesä 2008, 20:09

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja Rookeri » 25 Huhti 2020, 17:32

M Lampinen ohjelmoi.
OCFormulatietäjä 2016

Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu välillä vähän siltä että turha työ menee hukkaan.

soap95
OCF Member 2020
OCF Member 2020
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 » 27 Huhti 2020, 21:27

Kiitos tiedosta :D
Insignia 2,0T 4x4 2015

soap95
OCF Member 2020
OCF Member 2020
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 » 05 Touko 2020, 23:29

Eipä ollut M Lampisella vehkeitä tähän :x
Insignia 2,0T 4x4 2015

Avatar
StarBreakeR
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1596
Liittynyt: 24 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja StarBreakeR » 17 Touko 2020, 20:41

Minulta löytyisi vehkeet, muttei ole hetkeen aikaa opetella uutta ecu ympäristöä kun hieman venyy nykyisetkin projektit ajanpuutteen johdosta.
Saattaisin nuota paikallisesti lainailla jos pakottava tarve on päästä ecua sorkkimaan.
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.

soap95
OCF Member 2020
OCF Member 2020
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 » 17 Touko 2020, 22:59

Ok. Tein diilin ecutampereen kanssa. Pitäisi tiistaina tyrkätä Quantumin Vauxhall-softa sisään. Toivottavasti ohjauspyörä ei vaihdu oikealle :lol:
Insignia 2,0T 4x4 2015

soap95
OCF Member 2020
OCF Member 2020
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 » 22 Touko 2020, 06:24

Ei vaihtunut ratti oikealle, mutta kaasupoljin koki uudelleenheräämisen :lol: Tämmönen sen olisi pitänyt jo tehtaalta olla. Tulee melkein kyynel silmään ja saappi-ajat mieleen 8)
Insignia 2,0T 4x4 2015

Avatar
|777|
OCF Member 2020
OCF Member 2020
Viestit: 4028
Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
Paikkakunta: Ylöjärvi/Kannus

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja |777| » 23 Touko 2020, 09:19

Millaset lukemat tuli?
Astra J 1.6T '10 | Kadett E Frisco '91 | Kadett D '83 | Kadett D '83 | Kadett D '81 | Kadett D '80 | Rekord C '69 | Buell XB9SX '05

soap95
OCF Member 2020
OCF Member 2020
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 » 25 Touko 2020, 07:29

Maltilliset 288hp ja 461nm. Enemmän haettiin kaasun polkaisuun parempaa reagointia ja sitäkin saatiin :lol:
Vakiona mietti turhan kauan esim. tiukempaan ohitukseen lähtiessä :D Kuitenkin vakionakin 250hp ja 400nm.
Insignia 2,0T 4x4 2015

Vastaa Viestiin