Huippuun viritetty! Tätä konetta parempaa saa hakea!
+300heppaan
kylmempi termostaatti ja kaveri voi vuolla vaikka lastuja takapenkillä
Tais toi vetotapa kommentti viitata siihen että topikissa ei ole mainittu mistä kadetista on kyse...Veeksi kirjoitti:Joo! Mä oon huomannu, että taka- ja nelivedot on lähes poikkeuksetta etuvetoisia tehokkaampia! Kannattaa siis vaihtaa siihen Kadettiin vaan sitä vetotapaa, niin moottorin tehot todennäköisesti nousee mukana.ascona_hx40 kirjoitti:auton vetotapa varmaan vaikuttaa myös.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
ei tuo nyt luulis olevan hirveen vaikeeta irrottaa ihan 20ne/se:stä sitä 300 jos 1.3ohc:stä saa 220 kevyellä nokalla ja riittävillä ahdoilla... tosin motin kestävyydestä en sit puhu mitään ku ei oo hirveemin päässy testaamaan ja seuraamaan... c kadetista perä ainaki anto eka periks keväällä...
elämä on kovaa, osta kypärä
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/ps-bausatze.html tuolta löytys valmiiks kasattuja suht kireitä vapareita
elämä on kovaa, osta kypärä
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
Melko lussuja noi 20xe koneet ainakin mitä tuolla on...olio^^ kirjoitti:http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/ps-bausatze.html tuolta löytys valmiiks kasattuja suht kireitä vapareita
Täällä pohjolassa kun otetaan 1,6 litrasista tollasia 230hv tehoja irti
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 1314
- Liittynyt: 22 Touko 2004, 03:00
- Paikkakunta: ilmajoki
laatuosista kasattuja motteja ja on vissiin tehty kompromissia koneen kestävyyden ja tehojen kanssa... olihan tuolla 30se josta otettu se 380hv... ja noitten vissiin pitäs mennä saksan päästönormeihin, motkä on tiukemmat ku suomessa...?Hezzu kirjoitti:Melko lussuja noi 20xe koneet ainakin mitä tuolla on...olio^^ kirjoitti:http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/ps-bausatze.html tuolta löytys valmiiks kasattuja suht kireitä vapareita
Täällä pohjolassa kun otetaan 1,6 litrasista tollasia 230hv tehoja irti
elämä on kovaa, osta kypärä
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
Siksi kuvittelee kun ohjelmoinnilla ja lastutuksella saadaan noista nyky turbo diisseleistä helposti lähemmäs sata hevosta enemmän jos siltä tuntuu..Wannabecalibra kirjoitti:J.P.S kirjoitti:c20let+lastu
Miksi ihmiset kuvittelee, että lastulla tulee hillittömät tehot? Riippuu täysin lastusta ja säädöistä. Mutta että 96hp lastulla
Lisäksi olen nähnyt myynti ilmoituksen jossa oli vectra let koneella jossa lastu ja jotain kolmesataa hepoa, mut saatto olla ihan kuvitteellinen lukihäiriö.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..