Voi poistaa
Voi poistaa
Voi poistaa
2.2 kantta ei kannata alkaa avartamaan, virtaa sellaisenaan 180hv. Samoin kuin ruiskun valuoakosarjakin.
Kannesta 0,8mm siivu pois(ei enempää) Nokaksi Enem X1. Pikkasen ehkä bensanpainetta lisää, kokeilemalla.
Virranjakajaksi 2.0E kärjetön, imusarjaksi 3.0 katkaistuna.
Näillä eväillä irtoaa n.130hv/230Nm helposti ja kulutus pusyy mukavan matalana.
Kannesta 0,8mm siivu pois(ei enempää) Nokaksi Enem X1. Pikkasen ehkä bensanpainetta lisää, kokeilemalla.
Virranjakajaksi 2.0E kärjetön, imusarjaksi 3.0 katkaistuna.
Näillä eväillä irtoaa n.130hv/230Nm helposti ja kulutus pusyy mukavan matalana.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
-
- 'Admiral'
- Viestit: 227
- Liittynyt: 19 Maalis 2003, 02:00
- Paikkakunta: Kirkkonummi
JouniRa kirjoitti:Mitä eroa on 2.2E ja 2.0E ruiskun palikoilla. Onko boxi, ilmamääräkotelo ja suuttimet samat.
En ole tutkinut 2.2E moottoria vielä tarkemmin.
Löytyykö jostakin 2.0E ja 2.2E sähkökaaviot, jotta voisi verrata asioita tarkemmin.
Sähköt oli ainakin mulla kaikki 2.2 koneen mukana tulleita. Silti niiden kanssa oli hieman ihmettelemistä.
Näin ainakin muistelen, siitä on aikaa kun sai nauttia viritetyn 2.2 cih huudoista... Kansi oli teetetty Kansisetillä ja siinä oli muistaakseni juuri Enemin X1 nokka ja vakio ruisku ja pakosarja. Tehot oli 143hv ja 219Nm... Kutosen katkaistulla imusarjalla saa tosiaan vähän lisää.. Ja kannattaa muistaa: Malttia sen pakoputken kanssa, mulla laski tehot kun laitettiin 2.5" putki alusta loppuun kahdella vaimentajalla eli korkeintaan 2" putkea ainakin ekalle vaimentajalle.
Terveiset sinne Kannuksen suuntaan!!!
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
-
- 'Admiral'
- Viestit: 180
- Liittynyt: 16 Syys 2006, 18:40
- Paikkakunta: Jalasjärvi