viritysosien saatavuus

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
Jakerz
'Agila'
Viestit: 3
Liittynyt: 04 Marras 2006, 23:03

viritysosien saatavuus

Viesti Kirjoittaja Jakerz »

moro. olen ns uus opel-saralla, vaikka teininä eka auto (ja samalla virityskohde) oli hyvinkin ooppeli (ascona). Sittemmin on tullut pyörittyä jenkkiautojen saralla enemmänkin ja viriteltykkin on enemmän ja vähemmän.

Nyt olen vähän perehtynyty tähän ooppelin viritykseen sen verran että mistä lähtis liikkeelle niin näyttää kokonaisuudessa aika vähäiseltä tarjontapuoli viritysosien suhteen.
sb-chevyyn kun saa melkeen mitä mielikuvitus keksii osakokonaisuuksien suhteen. tallissa on tällä hetkellä mm. 2.0NE ja 1.6&16v koneiset astrat. Nuhasiahan noi on mun makuun ja jotain pitäs tehä.

Turbottamiset ei toistaseksi ole ajankohtasia, mutta jotain kai voisi vaparipuolella tehdä. näyttää vaan että esim tohon 2- litraseen ei oo nokaksi tarjota kun esim 1,8 koneen vakionokkaa (vähäpäästönen). eikö oikeesti ole kunnon virinokkia tarjolla kellään valmistajalla? tai kunnon kantta? vissiin ainoa tie porttauttaa vakiokansi? Kaipa sitä on vaan tottunu isoon litratilavuuteen josta saa 'helpolla' lisää voimaa.. pitää kai alottaa vaikka k&nstä ja imuputkesta, tulee ainakin miehekkäämmät imuäänet :lollis:
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19320
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Nokkia löytyy esim. Bayermannilta Schrickia, Pro&Streetiltä CatCamsia. Ja eiköhän Enemiltäkin löydy nokkakeppejä.

Ja muita viripalikoita/valmistajia/myyjiä esim. Lexmaul, Mantzel, Mathijssen, Steinmetz. Ja Irmscher.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
T.J
'Senator'
'Senator'
Viestit: 741
Liittynyt: 06 Marras 2003, 02:00
Paikkakunta: Lemun korpi...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Kyllähän noihin palikkaa löytyy,toki kannattaa tsekata noi foorumin omat topicit eli kyllä sieltäkin aika paljon löytyy juttua.
Toki halvalla noita koneja ei esim. tuosta NE koneesta saa ja yleensä porukka on suoraan päivittäny tuohon XE koneeseen.
Nokkakeppejä tuohon NE koneeseen kyllä saa,jos ei suomesta niin sitte Mantzel:lilta taikka Risseltä.
Haku nappula lämpimäks vaan.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
Vastaa Viestiin