Hieman isompaa viritystä!
-
- 'Admiral'
- Viestit: 125
- Liittynyt: 05 Joulu 2005, 11:27
- Paikkakunta: Helsinki
hmm..
No Nyt sit meni kunnolla överiksi tämä virityskeskustelu täällä...
Eikös tuo ole Jämijärven taxitolpallakin nähty viikonloppuisin, kun ei ole kisoja-WW- kirjoitti:Ot. Alastarollakin oli vklp aika isomman virityksen kokenut MV8 omega, ei tosin tainnut paljoa olla alkuperäistä muutakun koppa Keltainen ja taksi kyltti katolla, komia oli
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
joo, joo, ja vielä kerran joobii kirjoitti: Mistä näitä vääntäjiä riittää. Oletkos ajanut muulla kuin diesel röntällä. On pikkunen ero liikkua piristetyllä bensa autolla kuin savuavalla ja haisevalla dieselillä. Ja nuihin dieselin virityksiin ei tarvi opelia virittää viellä ollenkaan ja röntät jää savuamaan taakkse. Ja on muuten 700nm 274 hp 1,9 diesel kovilla vakio c20xe kanssa, tais olla välityksistä kiinni .
*oliko autojen korit f-astra ja Fiat Ducato?*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
kyse ei ole siitä että pitäisin xe:tä ylivertaisena koneena vaan siitä että jos jotain tiedät moottoreista niin silläkin on merkitystä millainen käyttöalue ja luonne moottoreissa on.kuinkas selität sen että esim.glo kirjoitti: Kyllä voi mies yhtä konetta rakastaa
vw polo 1.4 bensa 59kw/132nm =0-100 12,2 huippunopeus 175
vw polo 1.4 tdi 59kw/195nm =0-100 12,8 huippunopeus 174
eli sama teho molemmissa mutta vääntöä tdi:ssä 63nm:ä enemmän ja silti se on hitaampi
en tosin kiistä ettenkö pitäisi xe:tä hyvänä moottorina...tuskin olen ihan ainut joka on samaa mieltä.sekin on totta että en arvosta pätkääkään diesel moottoreita.
Todennäköisesti väärässä.
Juu, testasivat Fifth Gearissa 240 hv Astra H VXR:ää (=OPC) ja 200 hv Astra H 888 CDTi dieseliä (ei myynnissä Opelina) ja paikaltaan lähtiessä oli bensa-VXR nopeampi, mutta kun kiihdyttivät jo vauhdissa ollessaan, niin diesel-888 jätti VXR:n taakseen. Eli voima on erilaista dieselissä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
sille ei vaan voi mitään että olen allerginen niille,enkä vaan yksinkertaisesti pidä niistä.minusta vaan on niiiiiin kivaa kun moottori huutaa korkealta ja kovaa .ohituskiihtyvyyshän noissa nakuissa on kyllä erittäin hyvä mutta esim. 0-100:n ja varttimailin aika ovat todella huonoja verrattuna olemassa oleviin tehoihin ja vääntöihin.todella paljon ajavalle varmasti hyviä vehkeitä ja työkaluiksi ainut vaihtoehto.Ioni kirjoitti:Kyllä ne tänäpäivänä tuntuvat vetävän sen verran kovia arvoja Dieseleistä että pakkohan niitä on alkaa arvostamaan.omega16T kirjoitti:...sekin on totta että en arvosta pätkääkään diesel moottoreita.
Todennäköisesti väärässä.