Hieman isompaa viritystä!

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
vanhatapio-79
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 125
Liittynyt: 05 Joulu 2005, 11:27
Paikkakunta: Helsinki

hmm..

Viesti Kirjoittaja vanhatapio-79 »

No Nyt sit meni kunnolla överiksi tämä virityskeskustelu täällä... :lol: :lollis:
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 07 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Lievestuore

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

-WW- kirjoitti:Ot. Alastarollakin oli vklp aika isomman virityksen kokenut MV8 omega, ei tosin tainnut paljoa olla alkuperäistä muutakun koppa :lollis: Keltainen ja taksi kyltti katolla, komia oli 8)

Kuva
Kuva
Eikös tuo ole Jämijärven taxitolpallakin nähty viikonloppuisin, kun ei ole kisoja :lollis:
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
harza
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3066
Liittynyt: 05 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja harza »

Johan tässä olette 4 sivua ja muutaman viikon tarinoinu, joko kohta on siitä virittämisestä jotakin asiaakin? Kuvia? Speksejä? Edes kunnon suunnitelmia? :-?
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Katana »

harza kirjoitti:Johan tässä olette 4 sivua ja muutaman viikon tarinoinu, joko kohta on siitä virittämisestä jotakin asiaakin? Kuvia? Speksejä? Edes kunnon suunnitelmia? :-?
Ai meinasiko täällä joku jotain virittääkin, eikö tämä ollut se Offtopic!?! :o
Calibra 2.0i 16v -91
Avatar
jazari75
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2352
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja jazari75 »

bii kirjoitti: Mistä näitä vääntäjiä riittää. Oletkos ajanut muulla kuin diesel röntällä. On pikkunen ero liikkua piristetyllä bensa autolla kuin savuavalla ja haisevalla dieselillä. Ja nuihin dieselin virityksiin ei tarvi opelia virittää viellä ollenkaan ja röntät jää savuamaan taakkse. Ja on muuten 700nm 274 hp 1,9 diesel kovilla vakio c20xe kanssa, tais olla välityksistä kiinni :lollis: :lollis: :lollis: -(z)-.
:lollis: joo, joo, ja vielä kerran joo :sleep:
*oliko autojen korit f-astra ja Fiat Ducato?*
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

jazari75 kirjoitti: *oliko autojen korit f-astra ja Fiat Ducato?*
todennäköisesti oli...joista astra oli diiseli.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

:lollis:

Kohta tulee kyllä sanomista... :lol:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Katana »

No, on kerrankin virityspalstalla vilskettä :lol:
Calibra 2.0i 16v -91
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Viesti Kirjoittaja -WW- »

No mitä? Onko rojekti jo haudattu? :o
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
harza
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3066
Liittynyt: 05 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja harza »

^ eikös se pitäis prjektin ensin alkaa, että sen voi haudata? :lol:
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
Avatar
glo
'Senator'
'Senator'
Viestit: 637
Liittynyt: 05 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: Viljakkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glo »

Ai onko Omega16t laittanu ny xe:n jo ducatonkin keulalle? Kyllä voi mies yhtä konetta rakastaa :lollis:
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

glo kirjoitti: Kyllä voi mies yhtä konetta rakastaa :lollis:
kyse ei ole siitä että pitäisin xe:tä ylivertaisena koneena vaan siitä että jos jotain tiedät moottoreista niin silläkin on merkitystä millainen käyttöalue ja luonne moottoreissa on.kuinkas selität sen että esim.
vw polo 1.4 bensa 59kw/132nm =0-100 12,2 huippunopeus 175
vw polo 1.4 tdi 59kw/195nm =0-100 12,8 huippunopeus 174
eli sama teho molemmissa mutta vääntöä tdi:ssä 63nm:ä enemmän ja silti se on hitaampi :roll:
en tosin kiistä ettenkö pitäisi xe:tä hyvänä moottorina...tuskin olen ihan ainut joka on samaa mieltä.sekin on totta että en arvosta pätkääkään diesel moottoreita.
Todennäköisesti väärässä.
Avatar
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3878
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: ...

Viesti Kirjoittaja Ioni »

omega16T kirjoitti:...sekin on totta että en arvosta pätkääkään diesel moottoreita.
Kyllä ne tänäpäivänä tuntuvat vetävän sen verran kovia arvoja Dieseleistä että pakkohan niitä on alkaa arvostamaan. :)
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Juu, testasivat Fifth Gearissa 240 hv Astra H VXR:ää (=OPC) ja 200 hv Astra H 888 CDTi dieseliä (ei myynnissä Opelina) ja paikaltaan lähtiessä oli bensa-VXR nopeampi, mutta kun kiihdyttivät jo vauhdissa ollessaan, niin diesel-888 jätti VXR:n taakseen. Eli voima on erilaista dieselissä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Ioni kirjoitti:
omega16T kirjoitti:...sekin on totta että en arvosta pätkääkään diesel moottoreita.
Kyllä ne tänäpäivänä tuntuvat vetävän sen verran kovia arvoja Dieseleistä että pakkohan niitä on alkaa arvostamaan. :)
sille ei vaan voi mitään että olen allerginen niille,enkä vaan yksinkertaisesti pidä niistä.minusta vaan on niiiiiin kivaa kun moottori huutaa korkealta ja kovaa :D .ohituskiihtyvyyshän noissa nakuissa on kyllä erittäin hyvä mutta esim. 0-100:n ja varttimailin aika ovat todella huonoja verrattuna olemassa oleviin tehoihin ja vääntöihin.todella paljon ajavalle varmasti hyviä vehkeitä ja työkaluiksi ainut vaihtoehto.
Todennäköisesti väärässä.
Vastaa Viestiin