sylinterinkannen virittämisestä yleisiä ohjeita, opel cih, o

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
Avatar
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1415
Liittynyt: 27 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Ylivieska Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Voisitko vastata kysymykseeni jos siitä ei ole liikaa vaivaa, kiitos
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
MarkoP
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 123
Liittynyt: 05 Joulu 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja MarkoP »

Jos minua tarkoitit niin olen kyllä väärä henkilö neuvomaan..
mut jos tarvitset apua 50-80 luvun pikkulohko chevyn kanssa niin voin olla vuksi =)
thomas
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 140
Liittynyt: 06 Syys 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja thomas »

Yhdellä 1-kurkkuisella kaasarilla ei hirveästi juhlita. Mikä ton 110hp haluaisit yhdestä 1-kurkkuisesta, olisi auto aivan KAUHEA ajettava osakuormalla. Tuolla putkistomuutoksella ei vakiokoneeseen saa kun ääntä lisää. filtteristä ei sitten puhuta.
se kansi on katukäyttöön ihan kohtalainen, kun valupurseet poistaa ja kohdistaa imusarjan kanteen sekä siistii seetirenkaan kanavassa olevan kynnyksen. Jos haluaa vielä enemmän kannattaa seeti muotoilla uudestaan.
korppi
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 103
Liittynyt: 11 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: Varkaus City

Viesti Kirjoittaja korppi »

Kiitoksia vaan tosta imuventtiilien ja imukanavien höyläksen tuloksesta/vaikutuksesta PRO STREET:lle
oli mukavan kuuloista infoa varsinkin kun omassa autossa on tollanen projekti nyt meneillään =)
Vastaa Viestiin