Vaikka jossain XE:ssä olisi männät muovailuvahaa ja erilliset puolat joka pytyssä, niin ei se silti muutu miksikään "ecotecin ensiversioksi" kun ei sellaista olekaan. (niin tai tietenkin C20XEV on se ecotecin ensiversio, mutta se on samanlainen kuin X20XEV ja eri kone kuin C20XE, myös 2.8-versio, vain eri päästöluokkaan luokiteltu, tiedä sitten missä se sillä koodilla on, 1994 se tuli käyttöön).Taku_85 kirjoitti:eiks tuossa C20XE-LN:ssä tullu juurikin aikaisemmin mainitsemani suorasytytys ja konehuoneesta muuttu esim. männät takosta valuks eli siitä tuli ekotecin ensiversio vaikka olikin XE jonka jälkeen kaikki uudet moottoprit vm-96 alkaen olikin jo ekotykkejä... saa korjata mut tälläi miulle on tää iskostunu takaraivoon...Teuwo kirjoitti:Korjataan Typo: Siis C20XE-LN on se jossa voi lukea ecotec päällä vaikka se onkin ihan aito asia.
Suorasytkä tuli XE:hen jo 1993 tai oliko jo 1992 ja niissä koneissa oli ihan punaiset tulppakannet eikä mitään ecotec-tekstejäkään. C20XE M2.8:ksi niitä yleensä on tituleerattu suorasytkän sisältävän Motronicin version mukaan. Näköjään tuolla SBD:llä kutsuvat low noise-versioksi, muttei se mikään virallinen koodi ole.