Onko kenelläkään tietoa saako mv6:n parempia kansipahveja kuin alkuperäiset, niinsanottuja kilpapahveja jotka kestää
paremmin puristuksia? Niinkuin vanhassa cih:n koneessa. Entä muuttaako peltipakosarjojen vaihto päästöarvoja?
mv6 kansipahvit
Re: mv6 kansipahvit
"up"
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Re: mv6 kansipahvit
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Re: mv6 kansipahvit
Onnea yritykselle kuparipahvin kanssa.
Italiassa on firma joka tekee kynsitiivisteitä mittatilauksena. Pitää lähettää uusi alkuperäinen malliksi(ellei heillä ole jo).
Muistaakseni 1kpl neloskoneen pahveja maksoi noin 250€.
Antoivat jollekulle takuun, että ennen halkeaa kansi kuin tiiviste pettää. Sama tehdas teki turbokauden F1 koneiden kannentiivisteitä.
Italiassa on firma joka tekee kynsitiivisteitä mittatilauksena. Pitää lähettää uusi alkuperäinen malliksi(ellei heillä ole jo).
Muistaakseni 1kpl neloskoneen pahveja maksoi noin 250€.
Antoivat jollekulle takuun, että ennen halkeaa kansi kuin tiiviste pettää. Sama tehdas teki turbokauden F1 koneiden kannentiivisteitä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)