C30SE kansipahveja?
C30SE kansipahveja?
Mahtaako kyseiseen laitteeseen saada järeämpää pahvia?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Re: C30SE kansipahveja?
Vectra Turbo 4x4
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Re: C30SE kansipahveja?
OT:Ootkos muuten WW pakopaineita mitannut?
Nimimerkillä carlos vois olla tietoa noista kannentiivisteistä.
Nimimerkillä carlos vois olla tietoa noista kannentiivisteistä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: C30SE kansipahveja?
Joo en kyllä luota kupariseen, mitä nyt olen kehuja kuullut.
Talvella tulee sitten liekkirenkaat lohkoon vakiopahvilla, mutta nyt mielenkiinnosta kyselen saako tämmöseen mitään järkeviä valmiita? Torstaina tulee vakio minkä nakkaan ja kokeilen paljonko uus kestää, vanha 400tkm ajettu antautui 1.4bar. Aika rapea oli. Nakutuksesta ei minkäänlaisia merkkejä
OT:Pakopaineita en ole mitannut, turbiini siipi ~65mm. En nyt varmaksi muista mutta tuota kokoluokkaa.
Garrett GT4028
Talvella tulee sitten liekkirenkaat lohkoon vakiopahvilla, mutta nyt mielenkiinnosta kyselen saako tämmöseen mitään järkeviä valmiita? Torstaina tulee vakio minkä nakkaan ja kokeilen paljonko uus kestää, vanha 400tkm ajettu antautui 1.4bar. Aika rapea oli. Nakutuksesta ei minkäänlaisia merkkejä
OT:Pakopaineita en ole mitannut, turbiini siipi ~65mm. En nyt varmaksi muista mutta tuota kokoluokkaa.
Garrett GT4028
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Re: C30SE kansipahveja?
Italiassa on firma joka tekee kynsitiivisteitä mittatilauksena. Pitää lähettää uusi alkuperäinen malliksi(ellei heillä ole jo).
Muistaakseni 1kpl neloskoneen pahveja maksoi noin 250€.
Antoivat jollekulle takuun, että ennen halkeaa kansi kuin tiiviste pettää. Sama tehdas teki turbokauden F1 koneiden kannentiivisteitä.
Muistaakseni 1kpl neloskoneen pahveja maksoi noin 250€.
Antoivat jollekulle takuun, että ennen halkeaa kansi kuin tiiviste pettää. Sama tehdas teki turbokauden F1 koneiden kannentiivisteitä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: C30SE kansipahveja?
^ Kaverille tulee kanssa cossuun pahvi tuolta. Pitkät toimitusajat vaan.
Re: C30SE kansipahveja?
Kukas niitä pahveja tekee missä on rosteriset liekkirenkaat, kehuvat että voi käyttää uudelleen?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Re: C30SE kansipahveja?
Mie teetätin ainaskiin nelos cihhiin italiassa kannentiivisteen irtoliekkirenkailla. Tais maksaa 190€ ja 4-5viikkoa toimitusaika.Juho M-P kirjoitti:Italiassa on firma joka tekee kynsitiivisteitä mittatilauksena. Pitää lähettää uusi alkuperäinen malliksi(ellei heillä ole jo).
Muistaakseni 1kpl neloskoneen pahveja maksoi noin 250€.
Antoivat jollekulle takuun, että ennen halkeaa kansi kuin tiiviste pettää. Sama tehdas teki turbokauden F1 koneiden kannentiivisteitä.
Opel ascona vm80 2.54tic
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Re: C30SE kansipahveja?
Vakiopahvin laitoin syysajeluita varten, raportoidaan kestävyydestä. Taidan ainakin kylmemmän termostaatin hommata kun nykyisellä tahtoo lämmöt pyöriä matka-ajossakin 93-95c. Parit kiihdytykset suorittaa niin mennään äkkiä pitkälle 100c -->
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio