C30SE kansipahveja?

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Mahtaako kyseiseen laitteeseen saada järeämpää pahvia?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
MikkoV6
'Senator'
'Senator'
Viestit: 352
Liittynyt: 27 Kesä 2006, 22:10

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja MikkoV6 »

Vectra Turbo 4x4
Insignia 2.0 Turbo 4x4
Zafira B 1.9cdti
Timo.S
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 356
Liittynyt: 26 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Jämsä

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja Timo.S »

Vaatii liekkirenkaat ja liiman.
Omega B i4000
Manta B R6
Avatar
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 4421
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Klaukkala

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja ?! »

OT:Ootkos muuten WW pakopaineita mitannut?

Nimimerkillä carlos vois olla tietoa noista kannentiivisteistä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Joo en kyllä luota kupariseen, mitä nyt olen kehuja kuullut.
Talvella tulee sitten liekkirenkaat lohkoon vakiopahvilla, mutta nyt mielenkiinnosta kyselen saako tämmöseen mitään järkeviä valmiita? Torstaina tulee vakio minkä nakkaan ja kokeilen paljonko uus kestää, vanha 400tkm ajettu antautui 1.4bar. Aika rapea oli. Nakutuksesta ei minkäänlaisia merkkejä :thumbsup:

OT:Pakopaineita en ole mitannut, turbiini siipi ~65mm. En nyt varmaksi muista mutta tuota kokoluokkaa.
Garrett GT4028
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15790
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Italiassa on firma joka tekee kynsitiivisteitä mittatilauksena. Pitää lähettää uusi alkuperäinen malliksi(ellei heillä ole jo).
Muistaakseni 1kpl neloskoneen pahveja maksoi noin 250€.
Antoivat jollekulle takuun, että ennen halkeaa kansi kuin tiiviste pettää. Sama tehdas teki turbokauden F1 koneiden kannentiivisteitä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja Woody »

^ Kaverille tulee kanssa cossuun pahvi tuolta. Pitkät toimitusajat vaan.
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Kukas niitä pahveja tekee missä on rosteriset liekkirenkaat, kehuvat että voi käyttää uudelleen?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
1.2c
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 139
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja 1.2c »

Juho M-P kirjoitti:Italiassa on firma joka tekee kynsitiivisteitä mittatilauksena. Pitää lähettää uusi alkuperäinen malliksi(ellei heillä ole jo).
Muistaakseni 1kpl neloskoneen pahveja maksoi noin 250€.
Antoivat jollekulle takuun, että ennen halkeaa kansi kuin tiiviste pettää. Sama tehdas teki turbokauden F1 koneiden kannentiivisteitä.
Mie teetätin ainaskiin nelos cihhiin italiassa kannentiivisteen irtoliekkirenkailla. Tais maksaa 190€ ja 4-5viikkoa toimitusaika.
Opel ascona vm80 2.54tic
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Avatar
-WW-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3627
Liittynyt: 14 Tammi 2004, 02:00
Paikkakunta: Pirkkala-Mánse

Re: C30SE kansipahveja?

Viesti Kirjoittaja -WW- »

Vakiopahvin laitoin syysajeluita varten, raportoidaan kestävyydestä. Taidan ainakin kylmemmän termostaatin hommata kun nykyisellä tahtoo lämmöt pyöriä matka-ajossakin 93-95c. Parit kiihdytykset suorittaa niin mennään äkkiä pitkälle 100c --> :ruoska:
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!

mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Vastaa Viestiin