1,3 ohc kellari + 1,6 16v kansi?
1,3 ohc kellari + 1,6 16v kansi?
eli tommonen paketti olis suunitelmis kasata.. onko ketään aiemmin toteuttanut.?
kadett c -79(rojekti)
manta b (purettu paska)..osia jollekki jolla tarvetta..
ascona b(talvi autoks?)
*jos autot kuuluisi olla etuvetoisia, ihmisetkin kävelisivät käsillään mutta kun ei niin ei*
manta b (purettu paska)..osia jollekki jolla tarvetta..
ascona b(talvi autoks?)
*jos autot kuuluisi olla etuvetoisia, ihmisetkin kävelisivät käsillään mutta kun ei niin ei*
Re: 1,3 ohc kellari + 1,6 16v kansi?
Ei ole varmaan kukaan vielä julkisesti toteuttanut, mutta itseänikin kiinnostais.
Jos porauksen koko riittää, niin ei kai tuossa nyt suurempia ongelmia luulis olevan.
Jos porauksen koko riittää, niin ei kai tuossa nyt suurempia ongelmia luulis olevan.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: 1,3 ohc kellari + 1,6 16v kansi?
1,6:n poraus on 79 mm ja 1,3:n 75 mm. Ei ainakaan paljealue toimi oikein, jos toimii ollenkaan. Puristussuhdekin taitaa jäädä pieneksi, mutta sitähän voi kompensoida ylipaineella
1,4:ssä olisi 77,6 mm poraus ja 1,2:ssa 77,8 mm, noi menis jo lähemmäs sitä 1,6:n reikää. 1,2:n männät purkuautosta koneistamon kautta siihen 1,3:een..
Vaan jos ei kantta ole vielä varaston nurkassa, niin etsi 1,4 16V:n kansi, varmaan lähempänä sopivaa. Ehkä.
1,4:ssä olisi 77,6 mm poraus ja 1,2:ssa 77,8 mm, noi menis jo lähemmäs sitä 1,6:n reikää. 1,2:n männät purkuautosta koneistamon kautta siihen 1,3:een..
Vaan jos ei kantta ole vielä varaston nurkassa, niin etsi 1,4 16V:n kansi, varmaan lähempänä sopivaa. Ehkä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Re: 1,3 ohc kellari + 1,6 16v kansi?
Saksassa moisia konversioita on tehty ralliautoihin ja joihinkin berg-cup laitteisiin.
Huonosti vaan tuppaavat nuo sakemannit laittamaan asioita netin syövereihin.
Huonosti vaan tuppaavat nuo sakemannit laittamaan asioita netin syövereihin.
Re: 1,3 ohc kellari + 1,6 16v kansi?
juu toi poraus homma ittelläkin oli mietinnän alla mutta tällä hetkellä tuloksena olis 1,6 lohko ja 1,2 kampiakseli ja siihen toyotan männät.. kiertokanget vielä?Tuomas kirjoitti:1,6:n poraus on 79 mm ja 1,3:n 75 mm. Ei ainakaan paljealue toimi oikein, jos toimii ollenkaan. Puristussuhdekin taitaa jäädä pieneksi, mutta sitähän voi kompensoida ylipaineella
1,4:ssä olisi 77,6 mm poraus ja 1,2:ssa 77,8 mm, noi menis jo lähemmäs sitä 1,6:n reikää. 1,2:n männät purkuautosta koneistamon kautta siihen 1,3:een..
Vaan jos ei kantta ole vielä varaston nurkassa, niin etsi 1,4 16V:n kansi, varmaan lähempänä sopivaa. Ehkä.
kadett c -79(rojekti)
manta b (purettu paska)..osia jollekki jolla tarvetta..
ascona b(talvi autoks?)
*jos autot kuuluisi olla etuvetoisia, ihmisetkin kävelisivät käsillään mutta kun ei niin ei*
manta b (purettu paska)..osia jollekki jolla tarvetta..
ascona b(talvi autoks?)
*jos autot kuuluisi olla etuvetoisia, ihmisetkin kävelisivät käsillään mutta kun ei niin ei*
Re: 1,3 ohc kellari + 1,6 16v kansi?
Vai olisko ne 1300:si destorkattuja 1.6:a?telwin kirjoitti:Saksassa moisia konversioita on tehty ralliautoihin ja joihinkin berg-cup laitteisiin.
Huonosti vaan tuppaavat nuo sakemannit laittamaan asioita netin syövereihin.
"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"
-Omega B:n käyttäjän manuaali.
-Omega B:n käyttäjän manuaali.