Kansityöstö 2.0 ohc

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
opel arska
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 332
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 02:00
Paikkakunta: Ruukki

Kansityöstö 2.0 ohc

Viesti Kirjoittaja opel arska »

Kannattaako tuota venttiili ohjuria imupuolelta lyhentää kanavan kans yhtenäiseen muotoon?
Hyviä ja huonoja puolia??
Paraneeko virtaukset niin huomattavasti et kannattaa lyhentää, mutta kuin ratkaisevasti uudet ohjurit väljentyvät kun ne eivät muutenkaan ole kovin pitkät.
Pakopuolelta ei varmaan kannata lyhennellä kun ovat muutenkin vaan tuo seevin verran ylhäällä kanavassa.
Kyse ahdetusta kannesta.

Kuva
Kuva
Käyttis vectra gts 1.9 cdti 150hp
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti
otto82
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Syys 2005, 08:26
Paikkakunta: Akaa

Re: Kansityöstö 2.0 ohc

Viesti Kirjoittaja otto82 »

Mun mielestä ohjuria ei saa katkasta kokonaan, ennemmin muotoilla se semmoseks neulamaiseksi. Tosin tässäkin asiassa varmaan mielipiteitä riittää suuntaan ja toiseen.
Avatar
Dalsson
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 117
Liittynyt: 04 Loka 2009, 18:21
Paikkakunta: Turku

Re: Kansityöstö 2.0 ohc

Viesti Kirjoittaja Dalsson »

käsittääkseni ei saisi katkaista, koska heikentää ratkaisevasti lämmon johtumista ja venttiilin tuentaa... mutta neulamaiseksi sen voi ja kannattaa muotoilla
korjatkoon joku?
calibra 16v -91
Vastaa Viestiin