aihio ois 1.6 s vuosimallia 1973 ja tarkoitus ois vaihtaa kone isompaan,oisko kellään hyviä ideoita. ja menis vielä muutos katsastuksesta läpi
teho lukemat saisi alkaa 2 tai ainakin 150 hv
a-asconan virittely
Re: a-asconan virittely
alotetaas siitä että meinasitko keulalle kuminauha(ohc) konetta vai ketjukonetta(cih)?
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Re: a-asconan virittely
eiköhän ketjukone ole varmempi??et eiköhän semmonen vai olisiko ohc kone helpompi viritellä?_Jape_ kirjoitti:alotetaas siitä että meinasitko keulalle kuminauha(ohc) konetta vai ketjukonetta(cih)?
Re: a-asconan virittely
ahda normi cih. mikä on helppo ja mikä ei ja mitä haetaan niin ja paljonko on massia laittaa kiinni..kinderi kirjoitti:eiköhän ketjukone ole varmempi??et eiköhän semmonen vai olisiko ohc kone helpompi viritellä?_Jape_ kirjoitti:alotetaas siitä että meinasitko keulalle kuminauha(ohc) konetta vai ketjukonetta(cih)?
kohtuu pientä kulutusta ja tehoa nii c20xe 150hp (lohkonvaihdolla leimaan)
normi cihistäkihän nappaa tuon 150hp aika "helpolla" vapaasti hengittävänä
nälkä kasvaa syödessä ei sillä 200hp:llakaan kuuhun pääse, tehoa ei oo koskaan liikaa
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: a-asconan virittely
varmempi? noh jos 2.0 ohc (8v) menee hihna poikki niin ei käy mitään. ei osu venat mäntiin.kinderi kirjoitti:eiköhän ketjukone ole varmempi??et eiköhän semmonen vai olisiko ohc kone helpompi viritellä?_Jape_ kirjoitti:alotetaas siitä että meinasitko keulalle kuminauha(ohc) konetta vai ketjukonetta(cih)?
noita 2.0 ohc koneita on paljon tarjolla ja viehän sellanen vähemmän bensaa ja luotettavampi.
mutta bensankulutuksella ei liene tässä vaiheessa väliä jos meinaat yli 200hp konetta.
mutta ite kyllä varmaanki heittäisin vain 2.0E(2.2) Cihhin keulalle
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Re: a-asconan virittely
kiitoksia neuvosta,lähden metsästämään 2.0 E cih:tä keulalle,bensan kulutuksella joo ei ole tässä projektissa niin suurta merkitystä,kunhan voimaa vaan löytyy tarpeeksi_Jape_ kirjoitti:varmempi? noh jos 2.0 ohc (8v) menee hihna poikki niin ei käy mitään. ei osu venat mäntiin.kinderi kirjoitti:eiköhän ketjukone ole varmempi??et eiköhän semmonen vai olisiko ohc kone helpompi viritellä?_Jape_ kirjoitti:alotetaas siitä että meinasitko keulalle kuminauha(ohc) konetta vai ketjukonetta(cih)?
noita 2.0 ohc koneita on paljon tarjolla ja viehän sellanen vähemmän bensaa ja luotettavampi.
mutta bensankulutuksella ei liene tässä vaiheessa väliä jos meinaat yli 200hp konetta.
mutta ite kyllä varmaanki heittäisin vain 2.0E(2.2) Cihhin keulalle
- A_Manta_1972
- 'Senator'
- Viestit: 846
- Liittynyt: 14 Heinä 2003, 03:00
- Paikkakunta: Lumijoki
- Viesti:
Re: a-asconan virittely
Kannattaa lukaista läpi tuo CIH-koneiden viritys topicci. Itse laittaisin kuitenkin 2.2 padan keulille, sen kun taitaa myös a-asconaan saada muutoskatsastuksella (?) leimaan. Sen jälkeen sitten virittää sen. Tai jos suosii kepulikonsteja, niin lohko sellainen, että menee varmasti leimaan (2.0 tai 2.2 mikäli se nyt meni rajoihin) ja 2.4 hilut sisään. Makuasioitahan nuo kuitenkin on...
aki (piste) lahtinen (at) dnainternet (piste) net
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat