Elikkäs olis tommonen isoventtiili kansi tallis pyörimässä, millain mahtas toimia vakio nokan kanssa, ja pitäskö mäntiä kolota??? Entä kuinka suuri hyöty/haitta on aikas paljon kevennetystä vauhtipyörästä?
Kertokaa jos ja kun osaamista varmaan joltain löytyy.
Ja kyseessä 2,0li turbo.
Onko kokemuksia mantan isoventtiili kansista!!!?
Re: Onko kokemuksia mantan isoventtiili kansista!!!?
Kyseessä siis 2.0E? (CIH)
Kyllä sitä saatanan painavaa vauhtipyörää kannattaa keventää tai ostat minulta.
Kyllä sitä saatanan painavaa vauhtipyörää kannattaa keventää tai ostat minulta.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: Onko kokemuksia mantan isoventtiili kansista!!!?
Jos se turbomoottori on jo valmis, madallettu puristussuhde, kasattu jne niin eipä sitä kantta kannata enää vaihtaa. Jos taas vasta rakennat moottoria kasaan niin miksei sitä kantta voisi käyttää kunhan vaan katsoo että venakolot riittää. Vakio nostolla pitäisi riittääkin ilman mäntien loveamisia, mutta se pitää _aina_ tarkistaa. Vakionokalla ja pienellä ahtimella kannen tuoma hyöty voi jäädä marginaaliseksi.