CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
Ari-S
OCF Member 2019
Viestit: 14081
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 17:21
Paikkakunta: Varkaus

Re: CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
JuhaT
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 184
Liittynyt: 14 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tampere, Finland

Re: CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi

Viesti Kirjoittaja JuhaT »

Ei siinä kauheasti rakettitiedettä tarvita moiseen muutokseen, työtä ja muuta nysväystä kylläkin. Kun kansi ja alakerta ja jakopäänosat on pöydällä niin aika helposti näkee mitä kaikkea tarvii askarrella että kaikki saadaan yhteen.

Toki kannattaa perustyökalut eli sorvi, jyrsin ja tiggi varata lähettyville. Eli ei se bolt-on homma ole.

Löytyis tuollaiseen katkastuun kanteen rissen imusarjat jos jollain on tarvetta...
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4370
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Re: CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi

Viesti Kirjoittaja Ville »

Itteänikin hieman kyllä kiinnostaisi moinen kansi tuohon turbokoneeseen. Siihen ei tarviis mitään yyberhienoja kalliita nokkia, ja imu ja pakosarjatkin tulis omaa tuotantoa, joten pitää vissiin vähän perehtyä aiheeseen. Tossa nykyisessä koneessakinhan on ulkoista öljynkiertoa ja paluuta jo valmiiksi :D

Sillä olis aikamoista etua tuonne konehuoneeseen moneenkin asiaan, mutta toisaalta, voisihan sitä vaihtaa koneaihiota, ja kun rikastuu ja ostaa Tremecin, niin samahan se siinä vaiheessa on että minkä koneen kopan siihen homma :bonk:
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Regno
'Senator'
'Senator'
Viestit: 551
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Toijala

Re: CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi

Viesti Kirjoittaja Regno »

Ville kirjoitti:Itteänikin hieman kyllä kiinnostaisi moinen kansi tuohon turbokoneeseen. Siihen ei tarviis mitään yyberhienoja kalliita nokkia, ja imu ja pakosarjatkin tulis omaa tuotantoa, joten pitää vissiin vähän perehtyä aiheeseen. Tossa nykyisessä koneessakinhan on ulkoista öljynkiertoa ja paluuta jo valmiiksi :D

Sillä olis aikamoista etua tuonne konehuoneeseen moneenkin asiaan, mutta toisaalta, voisihan sitä vaihtaa koneaihiota, ja kun rikastuu ja ostaa Tremecin, niin samahan se siinä vaiheessa on että minkä koneen kopan siihen homma :bonk:
Jokatapauksessa joudut ne nokat teettämään, vaikka yläkerran kamat jäisivät muuten vakioksi.
-Nokat ~700€ Virtaselta
-Uudet hytikkapainajat ~35€ kpl
-Jäykemmät jouset ~300€
Ja silti se jäisi vähän tekeleeksi.

Tuollakin rahalla saisi jo helposti saabin B234/5 moottorin takuu purkaamolta ja putket pakosarjan tekemiseen.
Kuva "Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"
-Omega B:n käyttäjän manuaali.
Vastaa Viestiin