http://www.mantawelt.de/cih16v-projectone-07.htm
http://www.opel-hecktriebler-forum.de/i ... 9&pageNo=1
tuolla saksaksi jotain lätinää
kuvia
http://users.telenet.be/opelrearpowerteam/index.htm
CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi
Re: CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Re: CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi
Ei siinä kauheasti rakettitiedettä tarvita moiseen muutokseen, työtä ja muuta nysväystä kylläkin. Kun kansi ja alakerta ja jakopäänosat on pöydällä niin aika helposti näkee mitä kaikkea tarvii askarrella että kaikki saadaan yhteen.
Toki kannattaa perustyökalut eli sorvi, jyrsin ja tiggi varata lähettyville. Eli ei se bolt-on homma ole.
Löytyis tuollaiseen katkastuun kanteen rissen imusarjat jos jollain on tarvetta...
Toki kannattaa perustyökalut eli sorvi, jyrsin ja tiggi varata lähettyville. Eli ei se bolt-on homma ole.
Löytyis tuollaiseen katkastuun kanteen rissen imusarjat jos jollain on tarvetta...
Re: CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi
Itteänikin hieman kyllä kiinnostaisi moinen kansi tuohon turbokoneeseen. Siihen ei tarviis mitään yyberhienoja kalliita nokkia, ja imu ja pakosarjatkin tulis omaa tuotantoa, joten pitää vissiin vähän perehtyä aiheeseen. Tossa nykyisessä koneessakinhan on ulkoista öljynkiertoa ja paluuta jo valmiiksi
Sillä olis aikamoista etua tuonne konehuoneeseen moneenkin asiaan, mutta toisaalta, voisihan sitä vaihtaa koneaihiota, ja kun rikastuu ja ostaa Tremecin, niin samahan se siinä vaiheessa on että minkä koneen kopan siihen homma
Sillä olis aikamoista etua tuonne konehuoneeseen moneenkin asiaan, mutta toisaalta, voisihan sitä vaihtaa koneaihiota, ja kun rikastuu ja ostaa Tremecin, niin samahan se siinä vaiheessa on että minkä koneen kopan siihen homma
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: CIH alkerta+katkaistu C30SE kansi
Jokatapauksessa joudut ne nokat teettämään, vaikka yläkerran kamat jäisivät muuten vakioksi.Ville kirjoitti:Itteänikin hieman kyllä kiinnostaisi moinen kansi tuohon turbokoneeseen. Siihen ei tarviis mitään yyberhienoja kalliita nokkia, ja imu ja pakosarjatkin tulis omaa tuotantoa, joten pitää vissiin vähän perehtyä aiheeseen. Tossa nykyisessä koneessakinhan on ulkoista öljynkiertoa ja paluuta jo valmiiksi
Sillä olis aikamoista etua tuonne konehuoneeseen moneenkin asiaan, mutta toisaalta, voisihan sitä vaihtaa koneaihiota, ja kun rikastuu ja ostaa Tremecin, niin samahan se siinä vaiheessa on että minkä koneen kopan siihen homma
-Nokat ~700€ Virtaselta
-Uudet hytikkapainajat ~35€ kpl
-Jäykemmät jouset ~300€
Ja silti se jäisi vähän tekeleeksi.
Tuollakin rahalla saisi jo helposti saabin B234/5 moottorin takuu purkaamolta ja putket pakosarjan tekemiseen.
"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"
-Omega B:n käyttäjän manuaali.
-Omega B:n käyttäjän manuaali.