C2.4NE Veivit?

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
Colabi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 70
Liittynyt: 28 Huhti 2009, 22:32

C2.4NE Veivit?

Viesti Kirjoittaja Colabi »

Eli mistä tollaset 134mm veivit? Ja tiedän että wössneriltä ainaki sais mutta tuo 1100€ hinta on kukkarolle liikaa... Luulis että esim eaglelta sais, mutta pitkien etsintöjen jälkeen en oo vielä löytäny.
Avatar
motorsport
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1527
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: C2.4NE Veivit?

Viesti Kirjoittaja motorsport »

Joku tiukempi turbokone tulossa ?
Avatar
zzr4wd
OCF Member 2017
Viestit: 33
Liittynyt: 09 Marras 2008, 03:31

Re: C2.4NE Veivit?

Viesti Kirjoittaja zzr4wd »

otto82
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 134
Liittynyt: 13 Syys 2005, 08:26
Paikkakunta: Akaa

Re: C2.4NE Veivit?

Viesti Kirjoittaja otto82 »

Laita 900 saabin veivit, eikös ne mene ihan saabin kiertokangen laakereilla paikalleen?
Colabi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 70
Liittynyt: 28 Huhti 2009, 22:32

Re: C2.4NE Veivit?

Viesti Kirjoittaja Colabi »

Kiitoksia erittäin paljon.. veivit kotona.
Colabi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 70
Liittynyt: 28 Huhti 2009, 22:32

Re: C2.4NE Veivit?

Viesti Kirjoittaja Colabi »

motorsport kirjoitti:Joku tiukempi turbokone tulossa ?
Ei turboa... se on huijausta! :D vaparina meinaan...
Avatar
motorsport
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1527
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: C2.4NE Veivit?

Viesti Kirjoittaja motorsport »

se voisi sitten omillakin veiveillä mennä. Olen niitä pyörittänyt 7100 kisakäytössä ja moni muu on uskaltanut enemmänkin antaa runtua. Viimeisimpään vastaavalla iskulla olevaan moottoriin laitoin pidemmät PO-metalin vaparimalliset veivit, niin sai vähän paremman veivisuhteen.

edit... enpä huomannut että veivit oli jo hommattu. Jos ne on jotain kiinan eaglea tms niin kannattaa tarkistaa mitat ja suoruus yms ennenkuin laittaa kiinni.
Colabi
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 70
Liittynyt: 28 Huhti 2009, 22:32

Re: C2.4NE Veivit?

Viesti Kirjoittaja Colabi »

motorsport kirjoitti:se voisi sitten omillakin veiveillä mennä. Olen niitä pyörittänyt 7100 kisakäytössä ja moni muu on uskaltanut enemmänkin antaa runtua. Viimeisimpään vastaavalla iskulla olevaan moottoriin laitoin pidemmät PO-metalin vaparimalliset veivit, niin sai vähän paremman veivisuhteen.

edit... enpä huomannut että veivit oli jo hommattu. Jos ne on jotain kiinan eaglea tms niin kannattaa tarkistaa mitat ja suoruus yms ennenkuin laittaa kiinni.
Ei pitäs ainakaan olla mitään kiinalaisia...
Oon kuullu niin paljon juttuja että kestää kierrättää yli7 ja ei kestä... eipä tartte nyt miettiä että kestääkö. Männiksi tulee wössnerin pattipäät 96,5...
Vastaa Viestiin