Alkuperäinen Lexmaul
Alkuperäinen Lexmaul
Onko Lexmaul imusarjoja ollut jossain (C)20XE koneisissa kadetteissa tai astroissa alkuperäisenä varusteena?
Tai jotain muuta imusarjaa/koteloa, vai onko "SFI" ainoa alkuperäinen?
Tai jotain muuta imusarjaa/koteloa, vai onko "SFI" ainoa alkuperäinen?
Re: Alkuperäinen Lexmaul
eiköhän se oo ihan viritys osa tuskin tehtaalta lähtiessä sitä ole ollut
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Re: Alkuperäinen Lexmaul
Niin luulenkin. Tiimi on tekemässä kadettia endurance saloon luokkaan jossa imupuoli pitää olla vakio.Realsanta kirjoitti:eiköhän se oo ihan viritys osa tuskin tehtaalta lähtiessä sitä ole ollut
Ajattelin että jos lexmaulin sarjaa olisi ollut jossain tehtaan tekemässä erikoismallissa vaikka vain muutamassa autossa niin silloin se olisi alkuperäinen ja sitä saisi käyttää.
Re: Alkuperäinen Lexmaul
Etsi jostain se isompi kanavainen orggissarja...virtaus samaa luokkaa lexmaulin kanssa.
Todennäköisesti väärässä.
Re: Alkuperäinen Lexmaul
omega16T kirjoitti:Etsi jostain se isompi kanavainen orggissarja...virtaus samaa luokkaa lexmaulin kanssa.
Eikö siitä lexmaulistakin ole jotain ykkössylinterin seosongelma-legendaa.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Alkuperäinen Lexmaul
Legenda kertoo että ahdetussa moottorissa Lexmaulin imusarjaa käytettäessä ykkös sylinterin seos laihempi kuin muiden.Juho M-P kirjoitti:
Eikö siitä lexmaulistakin ole jotain ykkössylinterin seosongelma-legendaa.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Re: Alkuperäinen Lexmaul
eiks se ollu että 1. kävi rikkaammalla vai muistanko ihan väärin? noh kuitenki jommin kummin päin.Jarno kirjoitti:Legenda kertoo että ahdetussa moottorissa Lexmaulin imusarjaa käytettäessä ykkös sylinterin seos laihempi kuin muiden.Juho M-P kirjoitti:
Eikö siitä lexmaulistakin ole jotain ykkössylinterin seosongelma-legendaa.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Re: Alkuperäinen Lexmaul
Saattoi jopa olla tottakin jollain tapaa tuo ykkösen "ongelma" . En vaan enää muista varmasti oliko tuosta puhetta silloin kun noista höpöteltiin kaverin kanssa, joka oli nuo molemmat sarjat mittaillut virtauspenkissä. Mieleen jäi vaan tuo, että virtaus oli samaa luokkaa.Juho M-P kirjoitti:omega16T kirjoitti:Etsi jostain se isompi kanavainen orggissarja...virtaus samaa luokkaa lexmaulin kanssa.
Eikö siitä lexmaulistakin ole jotain ykkössylinterin seosongelma-legendaa.
Todennäköisesti väärässä.
Re: Alkuperäinen Lexmaul
Onhan se ykkös sylinteri siinä heti "nurkan" takana, ei varmaan ole sama pyörteily ja virtaus kuin muissa sylintereissä.omega16T kirjoitti:Saattoi jopa olla tottakin jollain tapaa tuo ykkösen "ongelma" . En vaan enää muista varmasti oliko tuosta puhetta silloin kun noista höpöteltiin kaverin kanssa, joka oli nuo molemmat sarjat mittaillut virtauspenkissä. Mieleen jäi vaan tuo, että virtaus oli samaa luokkaa.Juho M-P kirjoitti:omega16T kirjoitti:Etsi jostain se isompi kanavainen orggissarja...virtaus samaa luokkaa lexmaulin kanssa.
Eikö siitä lexmaulistakin ole jotain ykkössylinterin seosongelma-legendaa.
Imusarjan virtaus varmaan lähelle sama kuin vakiollakin, eikä meidän viritys tasolla ole merkitystäkään.
Säännöissä vaan vaaditaan koko imupuoli vakioksi, eli myös SFI-kotelo ja ilmansuodatinkotelokin pitää olla alkuperäisiä.
Tuo SFI-kotelo varmaan vastustaa jonkin verran, siitä olisin halunnut päästä eroon.
Re: Alkuperäinen Lexmaul
Jos mittaus oli staattisella virtauksella niin se ei kyllä kerro koko totuutta.omega16T kirjoitti:[kaverin kanssa, joka oli nuo molemmat sarjat mittaillut virtauspenkissä. Mieleen jäi vaan tuo, että virtaus oli samaa luokkaa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Re: Alkuperäinen Lexmaul
tuntomerkit isommalle imusatsille? Mistä powercapit edukkaimmin?
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 2719
- Liittynyt: 09 Helmi 2006, 21:12
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Alkuperäinen Lexmaul
Ulkonäkö. Itse tekemällä.reiskaar kirjoitti:tuntomerkit isommalle imusatsille? Mistä powercapit edukkaimmin?
Re: Alkuperäinen Lexmaul
laipan kuvaa (cad) missään tarjolla "pisaran malliselle" kaasuläppäkotelolle?
Re: Alkuperäinen Lexmaul
Onkos tuo isompi imusatsi se mikä löytyy uudemmista punaraidoista vai mikä?