GSI Astra f 1.8 -> 2l kansi?

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
k10garages
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Helmi 2010, 00:44

GSI Astra f 1.8 -> 2l kansi?

Viesti Kirjoittaja k10garages »

Eli tälläisen virittämisestä olisin kyselly moottorina on ilmeisesti jälkeenpäin vaihdettu ecotec (C18XEL Ecotec) joten ajattelin selviäisikö pelkän kannen vaihdolla jos haluaa hieman enempi tuosta tehoja irti.
mielessä on tälläisen kansi (X20XEV Ecotec) ja miten kun tässä on katalysaattori niin mitenkä turbotuksen kanssa joutuu tappelemaan.
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15815
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: GSI Astra f 1.8 -> 2l kansi?

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

1.8 ja 2.0 16V Ecotec kannet on ihan samat, paitsi palotilaltaan. 2.0 kannessa on isommat palotilat joten puristus laskee jos se laitetaan 1.8 alakertaan.

Turbohomman saat unohtaa alkuunsa. Tai voitsä sen turpottaa, mut samalla saat viedä kilvet konttorille.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Avatar
smppa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 2432
Liittynyt: 04 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Re: GSI Astra f 1.8 -> 2l kansi?

Viesti Kirjoittaja smppa »

Mistä päättelet, että on jälkeenpäin vaihdettu?

Katseleppa tuota: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 6&t=185390

Ahtamisessa järkevimmät vaihtoehdot taitaa olla valmiit -(z)- tai Saab turbotekniikat.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Vastaa Viestiin