Eli tälläisen virittämisestä olisin kyselly moottorina on ilmeisesti jälkeenpäin vaihdettu ecotec (C18XEL Ecotec) joten ajattelin selviäisikö pelkän kannen vaihdolla jos haluaa hieman enempi tuosta tehoja irti.
mielessä on tälläisen kansi (X20XEV Ecotec) ja miten kun tässä on katalysaattori niin mitenkä turbotuksen kanssa joutuu tappelemaan.
GSI Astra f 1.8 -> 2l kansi?
Re: GSI Astra f 1.8 -> 2l kansi?
1.8 ja 2.0 16V Ecotec kannet on ihan samat, paitsi palotilaltaan. 2.0 kannessa on isommat palotilat joten puristus laskee jos se laitetaan 1.8 alakertaan.
Turbohomman saat unohtaa alkuunsa. Tai voitsä sen turpottaa, mut samalla saat viedä kilvet konttorille.
Turbohomman saat unohtaa alkuunsa. Tai voitsä sen turpottaa, mut samalla saat viedä kilvet konttorille.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: GSI Astra f 1.8 -> 2l kansi?
Mistä päättelet, että on jälkeenpäin vaihdettu?
Katseleppa tuota: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 6&t=185390
Ahtamisessa järkevimmät vaihtoehdot taitaa olla valmiit tai Saab turbotekniikat.
Katseleppa tuota: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 6&t=185390
Ahtamisessa järkevimmät vaihtoehdot taitaa olla valmiit tai Saab turbotekniikat.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT