tuplat C30LE koneeseen???
tuplat C30LE koneeseen???
eli oisko kellään tietoa minkälainen homma on laittaa?
ja ennen kaikkea minkä kokoiset?
ja ennen kaikkea minkä kokoiset?
Re: tuplat C30LE koneeseen???
C30LE... Eikös se ole se 156hv malli.
Miten onkos auto tyypitetty vähäpäästöiseksi? Kun tuo C kirjain meinaa katalysaattoria. Jos on niin tuplat ei onnistu kovin helpolla.
C30LE:ssä on kai vielä LE2 jetronic? joten siinä on sytytysjärjestelmä oma systeeminsä, joten siihen ei tarvitse kajota(vrt Motronic).
Tuplien imusarjat on aika hintavia noihin 3.0 kansiin, mutta kaupasta niitä saa. Jos konetta ei ole mitenkään viritetty, niin 40mm tuplat on sopivat.
Miten onkos auto tyypitetty vähäpäästöiseksi? Kun tuo C kirjain meinaa katalysaattoria. Jos on niin tuplat ei onnistu kovin helpolla.
C30LE:ssä on kai vielä LE2 jetronic? joten siinä on sytytysjärjestelmä oma systeeminsä, joten siihen ei tarvitse kajota(vrt Motronic).
Tuplien imusarjat on aika hintavia noihin 3.0 kansiin, mutta kaupasta niitä saa. Jos konetta ei ole mitenkään viritetty, niin 40mm tuplat on sopivat.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: tuplat C30LE koneeseen???
ei oo vähäpäästönen. mites se sytkä ois viisain tehä. pitäs saada mahollisimman paljon sähköjä jäämään pois.
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: tuplat C30LE koneeseen???
Kattikoneeseen triplakaasarit ? Neljäkymppiset on varmaan vakioon tommoseen passelit, mutta katit on varmaan pian moro. Imusarjoja ei löydy kuin 45-millisiä joten se varmaan aiheuttaa rajoituksensa kaasarivalinnassa.
Re: tuplat C30LE koneeseen???
mitenkäs tuo 45mm rajoittaa kaasarivalinnasa muutakuin isompia? itsella on mantas 45mm Enem imusarjat ja omilla tiivistellään, 40mm kaasarit. ei ole vuotoja ja pelaa hyvin maantie kulutus alle 8L/100km ja vetoja on koko viimekesän ajoin ilman ongelmiamotorsport kirjoitti:Kattikoneeseen triplakaasarit ? Neljäkymppiset on varmaan vakioon tommoseen passelit, mutta katit on varmaan pian moro. Imusarjoja ei löydy kuin 45-millisiä joten se varmaan aiheuttaa rajoituksensa kaasarivalinnassa.
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
- motorsport
- 'Diplomat'
- Viestit: 1527
- Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
- Paikkakunta: Etelä-Suomi
Re: tuplat C30LE koneeseen???
Sais se imukanava olla jouhea trumpetin päästä venttiilinlautaselle asti. Sitä ajan takaa...
-
- OCF Member 2022
- Viestit: 1407
- Liittynyt: 29 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Nokia/Toijala
- Viesti:
Re: tuplat C30LE koneeseen???
Joo ei ne portaat imukanavistossa koskaan ainakaan tilannetta paranna... Tosin noin päin, että pienemmästä 40mm > isompaan 45 mm ei ongelma yhtä paha kuin toisinpäin 45mm > 40mm
Ascona B -77 (226hv/259nm) ex 2.240l and next 2.8XXl (xxxhv/xxxnm), BMW 530 dA -00, Omega 2.0 16v -96
Re: tuplat C30LE koneeseen???
J Turunen kirjoitti:Joo ei ne portaat imukanavistossa koskaan ainakaan tilannetta paranna... Tosin noin päin, että pienemmästä 40mm > isompaan 45 mm ei ongelma yhtä paha kuin toisinpäin 45mm > 40mm
ahaa... oppii uutta taas no eipä oo mulla edes tuossa mitää hifi-kantta edes jos edes antaa 135hv pihalle niin hyvä
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Re: tuplat C30LE koneeseen???
katit ei oo ongelma. tyhjät on kiinni nyttenkii. mites onko ideoita sytkälle/pensapumpulle?motorsport kirjoitti:Kattikoneeseen triplakaasarit ? Neljäkymppiset on varmaan vakioon tommoseen passelit, mutta katit on varmaan pian moro. Imusarjoja ei löydy kuin 45-millisiä joten se varmaan aiheuttaa rajoituksensa kaasarivalinnassa.