eli tuossa omien kokemusten mukaan tuossa 3.0E on isoimmat kanavat päällepäin 5-6pytyissä ja sitten tuota LE:ssä on jotku ihme ohennukset(2cm jos vertaa 30E:hen) ainakin päällä ja sitten samoin tuo kammio on kapeempi myös LE:ssä.
sit mulla oli tuolainen LE näköinen imusarja jossa oli eriosanumero sen piti olla 30ne:stä mut samanlaiset ohennuset siinäkin vipoille pytyissä oli
onko joku tutkinut virtauksisa noista ..toki se ohennus ei välttämättä ole huono asia jos se nosta virtausnopeutta kun noi 5-6 kanavat on pisimmät(?)
Imusarjan virtaus 30E/(c)30LE/(c)30NE
Imusarjan virtaus 30E/(c)30LE/(c)30NE
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Re: Imusarjan virtaus 30E/(c)30LE/(c)30NE
Onko sillä jotain väliä?
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Imusarjan virtaus 30E/(c)30LE/(c)30NE
muotoilaan kysymys miksi laittaa huomoinen imusarjan jos voi laittaa paremman kuitekin noita kaikkia on tarjollaJuho M-P kirjoitti:Onko sillä jotain väliä?
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Re: Imusarjan virtaus 30E/(c)30LE/(c)30NE
Mihin sää yrität leipoa 1hv 5000-6000 kierrosalueelle lisää?
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Imusarjan virtaus 30E/(c)30LE/(c)30NE
en mä kysynyt paljonko heppoja jollakin saa lisää ihan sitä vaan olisko joku virtauspenkissä testannut näitäJuho M-P kirjoitti:Mihin sää yrität leipoa 1hv 5000-6000 kierrosalueelle lisää?
ja ykskin hevosvoima on aina lisää jos sen saa tekemättä mitään
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben