Auto löytyy opel corsa 92vm 1,4 i josta nyt halutaan pitää ulkoisesti orkkiksena eikä mitään ahtimien asennusta vaan pientä viilausta käyttäen lisää tehoa konehuoneeseen.
Tähän mennessa katti pois putkesta ettei sinne jäisi hevosia jumiin, huomenna olisi kannen työstö. ja tarvisin taulukkoa mistä näkee kiristys järjestyksen ja paljonko lyödään momenttiin ? Ei viitsisi ihan summan mutikassa ruveta niitä sinne pyörittelemään kiinni.
ja muita asioita mitä voi konehuoneessa muutella tai säätää pienen tehonlisäyksen tuottamiseksi ?
ja 14" käännettyjä pellivanteita jos on tallin perällä lojumassa nii voipi tarjota.
1,4 i kevyt piristys
Re: 1,4 i kevyt piristys
Onko ihan liikennekäyttöön vai johin suljetulle alueelle?. Jos liikennekäyttöön voi 1.4i koneen virittämisen unohtaa, heppoja siitä ei laillisesti saa oikeesti. Jos pellolle niin sithän on tuo viritystopic oikeen hyvä vaihtoehto lukasta läpi, sieltä löytyy monta hyvää keinoa ja tarinaa koneen parantamiseksi.
I learned long ago that the most important thing to know before you start an engine is how to stop it.
Re: 1,4 i kevyt piristys
liikennekäyttöön mutta peltovirityksillä kyllähän tuohon kaikkea 4 pisteruiskua voisi kokeilla mutta passaako taas sitten sähköjen kanssa vai pitääkö koko sarja uusia ruiskun takia. mutta kiitokset vinkista, käydäänpä vierailulla topicis !