Eli siirtäkää oikeaan osoitteeseen jos taas satun kiireessä väärään paikkaan kirjoittaan.
Tarkoitus olis tuohon mun laiskaan tempasta KKK remmi (Ku Klux Klan?). Siis ens talvena tai jotain eli hieman valmistaudun osien hankintaan tässä. EVO 1 olis tarkoitus tehdä muuten vakiokoneeseen paitti paksumpi ja järeempi kannentiiviste ja kohdistukset ja siloitukset kanteen. Muuten siis remmi kylkeen ja... Mitä tuohon sitten tarvii? Leimalle koitan saada myös eli onko toivoa? Kattiversio -97 B Omega kyseessä. Onko läppärungot liian "saastuttavat" vai olisko joku ohjelmoitava pakko laittaa? Vakio-ohjaus ei taida riittää eka versiossa edes 0,3barin paineelle vai kuinka? Eli jos pikkuhiljaa jotkut viisaat kuten Robertx tai telwin tai muut kokeneet kerkeävät niin laittais osa listaa ja what to must do juttua että saa koneen nippuun. Tarvittaessa vien koko paskan sit ammattilaisen kasattavaks mut pakko ruveta leikkimään sankaria XEVin kanssa. Ihan uteliaisuutta. Ja ei, en laita turboa. Haluan remmin!
Ja tehotavoite olis et todellista menis edes 150bhp... Ja bensana menee V-Poweria kun E85 on vielä täällä piilossa. (En oo Salosta löytännä)
Kiitos!
X20XEV+Remmiahdin+what to do!?
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
X20XEV+Remmiahdin+what to do!?
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: X20XEV+Remmiahdin+what to do!?
eikös tuo omega ole vähäpäästöinen?
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: X20XEV+Remmiahdin+what to do!?
Toki toki. Mutta meneekö pelkällä remmillä ja uudella A- tai N-ryhmän katilla päästöistä läpi vai ottaako remmin vaan pois ja sanoo että se on lisälaturi poppivehkeille. Eikö ole vähäpäästöistä mahdollista ahtaa vai vaatiiko sit heti jotkut Tüv vitun laput että saa leimaan? Kai sit täytyy tehdä 2 moottoria. Toinen vaan katsastuksen ajaks. Vituttaa tää Suomen ahdasmielisyys autoharrastamista kohtaan...
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: X20XEV+Remmiahdin+what to do!?
vähäpäästöistä autoa kun virittää tarvitaan vtt-päästömittaus joka maksaa mansikoita meni lävitse tai ei.
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: X20XEV+Remmiahdin+what to do!?
Nooooo.... sit tarttee alkaa miettimään. Kiitos vastauksista!
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
Re: X20XEV+Remmiahdin+what to do!?
Mikäs ongelma se remmiahtimen irroitus leiman ajaksi on?
JEEEEEEEEEEEEE!
- Juutas
- OCF Member 2024
- Viestit: 5892
- Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
- Paikkakunta: Jämsä
- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: X20XEV+Remmiahdin+what to do!?
Ei mikään.Keme kirjoitti:Mikäs ongelma se remmiahtimen irroitus leiman ajaksi on?
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"
VW Golf GTI -06
"Acta Non Verba"