Sivu 2/2

Re: 16v kansien erot

Lähetetty: 15 Syys 2018, 13:51
Kirjoittaja ?!
Jees,eli ilmeisesti oikeastaan toi pakokanavan muoto (turbo vs vapari)ainoa suurempi ero noissa eco ajan kansissa,palotilatkin samoja?

Re: 16v kansien erot

Lähetetty: 16 Syys 2018, 06:17
Kirjoittaja Sämä
Ainakin oman ymmärryksen mukaan se ainoa ero puristusten suhteen tulisi männissä, eli palotilat olisi nuissa 2 litraisissa X20XEV/Z20LET samat (1.8 pienemmät). Tämä on vähän mutulla kun en ole nuita mitannut, mutta tuohon tietoon törmäsin kun tuohon omaani sitä etsin.

Männissä paljon syvemmät ne ammeet Z20LET vs C20LET (minulla on nuita zlettejä hyllyssä ja cletit on nykysen koneen sisässä), joten cletin männillä puristukset nousee eco kannella.

Re: 16v kansien erot

Lähetetty: 04 Loka 2018, 13:49
Kirjoittaja Jake1976
Paljonko tuo ero 1.8 ja 2.0 kannen välillä on palotiloissa? Jos 2.0 koneeseen laittaa 1.8 kannen niin paljonko puristukset nousevat?

Re: 16v kansien erot

Lähetetty: 19 Maalis 2019, 11:39
Kirjoittaja ?!
^ Tämä kiinnostaa myös.

Mulla nyt 8.5:1 puristeinen 2.0 motti ja kiinnostais nostaa ruttua näin etanoli aikana,1.8 kannen vaihtamalla olis ainakin halpa kokeilu.

Re: 16v kansien erot

Lähetetty: 06 Heinä 2019, 13:28
Kirjoittaja ?!
Varsin kuuma topic tuntuis olevan,mutta kysytään nyt kuitenkin.
Onko missään isolohko 16v motissa säätyviä nokkapyöriä?