Lukkopultin avain

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3926
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Älkää ainakaan noita ostako mitä mulla oli, jotain biltema tjsp... Vasaralla 18mm hylsy kiinni, räikkä siihen ja vot, auki on... Takarenkaat tosin kiinni vielä, vaan mitäpä noita irrottelemaan kun etujarruja oli muutenkin tarkotus katsella!
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lukkopultin avain

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Mulla hävisi McGard lukkopulttien hylsy.

Ostin paketin vuonna 2009, jos tuo Julian Date kertoo vuoden? Paketissa on kai alunperin ollut 2kpl noita avaimia, mutta se, että mihin mä olen sen toisen laittanut 10 tai jopa 13 vuotta sitten (2006), kuten arvelen, niin paikka on Herran hallussa.

Eli onneksi olen säilyttänyt alkuperäispakkauksen, ja siellä on mukana tuo Wheel Lock Identification Card, jossa on siis tuo ko. avaimen turvanumero, tai se millä saa tilattua uuden.

Menin siis www.mcgard.de sivustolle, ja sen kautta uuden avaimen sai 16€ hintaan kotiintoimitettuna. Jos haluaa postituksen trackernumerolla, se maksaa n. 10€ enemmän.
2kpl uusia avaimia olisi ollut 26€.

Hyvä, ettei ollut tuon kalliimpi! :D :D :D


Ja jos se vanha hylsy nyt sitten sattuisi löytymäänkin sattumalta, niin onpahan sitten uusi vara-avain! :lol:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vastaa Viestiin