Akuuttia apua, ohjaus täysin jäykkä
Lähetetty: 11 Syys 2018, 21:33
Hei, nyt olis akuutti tilanne menossa.
Autostamme hajosi alkuperäinen ohjastehostinpumppu, rupesi ääntämään.
Firmalle auto parissa päivässä, ja uusi pumppu tilalle, uudella pumpulla rupesi esiintymään ajottaista jähtemmettymistä ohjauksessa matalilla kierroksilla, varsinkin parkkipaikka käännöksissä piti silloin tällöin kaasutella jotta nestettä virtaisi enemmän ohjauksen pelaamiseksi.
bookattiin uusi aika firmalle, epäilin että pumpun oltava viallinen ja samalla sanoin että vaihtakaa apulaite hihnat suoraan. uusi pumppu pahensi asian, ohjaus meni täysin kelvottomaksi, keveni ratti aluksi kaasuttamalla kunnes lopetti kokonaan avustuksen, ratti ei liiku mihinkään.
Firmalle soitto, sanoivat että hammastanko ilmeisesti rikki, lopulta saimme hammastangon kaivettua kun ei meinannu mistään löytyä, " marmori tiski hinta 1900+ ", saimme 370e oem version. Hammastanko vaihdettiin ja vika ei korjaantunu... Missä helvetissä voi olla vika?
olivat myös kaikki linjat puhaltaneet paineilmallakin, sekä ilmeisesti välijäähdyttäjänkin.
nyt firma meinaa ruveta letkunippaa virittää pumpulle ja mittailee mitä pumppu tuottaa.
Totesivat myös että on täysin mystinen vika että eivät ole koskaan vastaavaa nähneet.
heittivät seuraavan epäilyn että letkujen sisuskalut kääntyisi paineessa sisäänpäin estäen virtauksen.
nyt rupee olee naurut loppu kun ilmeisesti vanhassa hammastangossa ei ollutkaan mitään vikaa ku ei korjaantunutkaan, kiva maksaa arvailuista?
auto chevrolet cruze, opelin kone ja tekniikka käytännössä
opel astra j varoasat käy
Hammastanko https://www.autonvaraosat24.fi/era-benelux/8149003
miten yleiseltasolla, onko tässä mitää järkeä että leikitään arvauskeskusta ja vaihdetaan osia hupii,
Autostamme hajosi alkuperäinen ohjastehostinpumppu, rupesi ääntämään.
Firmalle auto parissa päivässä, ja uusi pumppu tilalle, uudella pumpulla rupesi esiintymään ajottaista jähtemmettymistä ohjauksessa matalilla kierroksilla, varsinkin parkkipaikka käännöksissä piti silloin tällöin kaasutella jotta nestettä virtaisi enemmän ohjauksen pelaamiseksi.
bookattiin uusi aika firmalle, epäilin että pumpun oltava viallinen ja samalla sanoin että vaihtakaa apulaite hihnat suoraan. uusi pumppu pahensi asian, ohjaus meni täysin kelvottomaksi, keveni ratti aluksi kaasuttamalla kunnes lopetti kokonaan avustuksen, ratti ei liiku mihinkään.
Firmalle soitto, sanoivat että hammastanko ilmeisesti rikki, lopulta saimme hammastangon kaivettua kun ei meinannu mistään löytyä, " marmori tiski hinta 1900+ ", saimme 370e oem version. Hammastanko vaihdettiin ja vika ei korjaantunu... Missä helvetissä voi olla vika?
olivat myös kaikki linjat puhaltaneet paineilmallakin, sekä ilmeisesti välijäähdyttäjänkin.
nyt firma meinaa ruveta letkunippaa virittää pumpulle ja mittailee mitä pumppu tuottaa.
Totesivat myös että on täysin mystinen vika että eivät ole koskaan vastaavaa nähneet.
heittivät seuraavan epäilyn että letkujen sisuskalut kääntyisi paineessa sisäänpäin estäen virtauksen.
nyt rupee olee naurut loppu kun ilmeisesti vanhassa hammastangossa ei ollutkaan mitään vikaa ku ei korjaantunutkaan, kiva maksaa arvailuista?
auto chevrolet cruze, opelin kone ja tekniikka käytännössä
opel astra j varoasat käy
Hammastanko https://www.autonvaraosat24.fi/era-benelux/8149003
miten yleiseltasolla, onko tässä mitää järkeä että leikitään arvauskeskusta ja vaihdetaan osia hupii,