Moi!
Meinasin jarrut puhdistaa ja voidella tarpeen mukaan renkaidenvaihdon yhteydessä.
Askarruttaa sähköinen käsijarru, pitääkö ajaa huoltotilaan, vai voiko suoraan pyörittää/painaa männät sisään?
K-Astran käsijarru
K-Astran käsijarru
Ex: Astra Sports Tourer Innovation 1.4t aut.-18 Black Edition, Hobby 720 ufKe -20
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13465
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: K-Astran käsijarru
Jos et vaihda paloja tai levyjä niin ei tarvi painaa mäntiä sisään.
Onkos tässä vaijeri vetoinen sähköinen käsijarru?
Heikoin paikka on takajarrusatuloissa liukupeltien vastinpinta olkaimissa ruostuu ja turvottaa oalat jumiin.
Kunnon puhdistus ja jarrusuojatahnaa väliin
Onkos tässä vaijeri vetoinen sähköinen käsijarru?
Heikoin paikka on takajarrusatuloissa liukupeltien vastinpinta olkaimissa ruostuu ja turvottaa oalat jumiin.
Kunnon puhdistus ja jarrusuojatahnaa väliin
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: K-Astran käsijarru
On vaijerivetoinen, osaatko sanoa onko huoltotilaa?
Ajattelin kumminkin männät pyörittää sisään...
Ajattelin kumminkin männät pyörittää sisään...
Ex: Astra Sports Tourer Innovation 1.4t aut.-18 Black Edition, Hobby 720 ufKe -20
Re: K-Astran käsijarru
1,2sorsa kirjoitti: ↑05 Loka 2018, 19:29 Jos et vaihda paloja tai levyjä niin ei tarvi painaa mäntiä sisään.
Onkos tässä vaijeri vetoinen sähköinen käsijarru?
Heikoin paikka on takajarrusatuloissa liukupeltien vastinpinta olkaimissa ruostuu ja turvottaa oalat jumiin.
Kunnon puhdistus ja jarrusuojatahnaa väliin
Itse olen aina uusista jarrupaloista hionut liukupeltien vastepinnat väljiksi liukupeltiin nähden, että liikkuvat kevyesti ja en ole laittanut mitään rasvoja tai mitään tahnoja väliin. Näin tehtynä palat eivät ole kertaakaan jumittuneet vaikka pyrin käyttämään jarruja mahdollisimman vähän.