Eli kumpi noista on järkevämpi ratkaisu, E kadetissa laakeri on yläpään lautasessa kiinteänä ja onko tuo tarkkailee kiertolaakeri, kun taas astra f (myös A vectra, calibra, omega ja varmaan muutkin) käyttää tuota painelaakeria... omasta mielestä tuo kadetin laakerointi pyörii herkemmin (ainakin omasta mielestä), kun kadetissa etutolppa ja iskuri pyörivät yhdessä, mutta F astrassa etutolppa pyörii iskarin ympärillä. Onko tuossa kadetissa tullut ongelmia tuon kanssa, esim onko laakerointi päässyt irtoamaan ylätukilautasesta?
Itse asensin tuon F Astran laakerointi ja pyörittelin sitä yläpäästä kaksin käsin ympäri, kun jossain vaiheessa huomasin, että iskunvaimentimen iso kiinnitys mutteri pyöri aina välistä mukana muuttiko tuo ohjaus herkemmäksi, kun auton laskee alas ja korista tulee vastapainoa?
Astra F ja kadett E etupää laakerointi erot
-
- 'Senator'
- Viestit: 321
- Liittynyt: 20 Marras 2006, 07:06
- Paikkakunta: Mikkeli