Pyynnöstä linkitän tähän topicciin X25XE:n ecun vaihdon ja ajonestimen ohjainlaitteen vaihdon
Ecun vaihto:
Ajonestimen transponderin vaihto:
b-mallin vectran sähkövikaa etsimässä..VIKA SELVISI
Re: b-mallin vectran sähkövikaa etsimässä..VIKA SELVISI
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: b-mallin vectran sähkövikaa etsimässä..VIKA SELVISI
Olit muuten oikeassa! 4. ja 6. tulpanjohdot meni ristiin! Kaveri kun laitto, ja mä itse olin vieressä seuraamassa, niin en tarkistanut.Timonen kirjoitti: ↑02 Syys 2019, 16:05Puolaparit on nuo mainitsemasi.hukka kirjoitti: ↑02 Syys 2019, 08:17 Mutta eikös noi puolaparit ole 1&4.2&5.3&6 (sytytysjärjestys 1,2,3,4,5,6) eli ei viittais tohon. Onhan nytten johdot oikein. Katsonut irto tulpalla kipinää
Ps. Yksi b2 3.0 v6 käyntihäiriö korjautui kun otti lisäilmapumpun sulakkeen pois 40A (oli jumissa ja puotti ilmeisesti puolan yms jännitteen kun olisi pitänyt lähteä pyörimään)
Johdot oikein.
Ei olla katottu, mutta Tech2:ssa oli tuohonkin mahdollisuus, mutta se edellytti jonkin "RPM sensor plug" irroittamisen, että testitoimintoa voi käyttää.
Eli nyt rokkaa kaikilla pytyillä.
Ensin tuli tosin testattua ECU:n transistorien toimivuus, ja kaikista 3 pinnistä tuli 35-36koh. Eli ECU on täysin kunnossa.
Ja tuossa Vectran tulpanjohdoissa (Bosch) on 4. ja 6. johdot yhtä pitkät, kun taas Omegan Berun johdoissa 6. on 4:sta puolet lyhyempi nysä.
Nuo Vectran johdot antoivat 9,5koh ja 14koh, eli 6. johdin on huonommassa kunnossa, kun sen vastusarvo oli pienempi.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa