Vectra B moottorin häiriövalo
Re: Vectra B moottorin häiriövalo
Tämä selvä. Toivottavasti sitten toimii kyseinen lambda.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: Vectra B moottorin häiriövalo
Toivottavasti toimii. AD:lta kysäsin hintaa nii 160e ois tullu maksaa eikä nytten oo semmosia rahoja
Re: Vectra B moottorin häiriövalo. RATKAISTU
Noniin tänään tuli lambda Saksasta ja äsken kävin vaihtamassa. Ja nyt toimii eikä vikavalokaan pala enää. Kiitoksia kaikille neuvoista.
Re: Vectra B moottorin häiriövalo
Hyvä niin, että toimiva on se lambda ja auto sitten kuntoon tuli
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: Vectra B moottorin häiriövalo, X20DTL Caravan vm 1999
Moottorin häiriövalo syttyi palamaan Vectra X20DTL koneessa starttauksen jälkeen.
Sammui satunnaisesti ajettaessa.
Vika ilmenee:
-tehot poissa.
-Ei ota kierroksia yli 4000rpm
-häiriövalo palaa.
-kierroslukumittari näyttää ajaessa nollaa.
-dieselin kulutus ajossa ei näytä mitään.
Vikamittauksen tiedot:
vika P1335 Injection pump, no engine speed input signal
vika P0725 Engine speed sensor
Vian aiheuttaja:
kampiakselin asentotunnistin YKK-anturi vaihdettiin, Motonet koodi 10-9142 , hinta noin 40€
Vian korjaus:
Liitin irti ( 3-johdin liitin) koneen etupuolelta, näkyy hyvin, helppo irroittaa.
Anturi irti , on kiinni yhdellä storks ruuvilla.
Anturi ja ruuvi näkyy kun avaa alussuojasta kole pulttia ja vetää suojan alaspäin.
Ylettää hyvin vaihtamaan edestä päin vaikka pukkien päällä ollessa.
Lähti todella nätisti paikoiltaan
Vaihtoon kului noin 15 min.
Lopputulos:
Vika poistui, kone toimii ja ottaa kierrokset pohjaan asti.
Paljon kiitoksia Opel forumin kirjoittajille. Onhan tuolla ajopelillä ikää jo 19 vuotta, mutta kilometrejä vasta 280tkm.
Sammui satunnaisesti ajettaessa.
Vika ilmenee:
-tehot poissa.
-Ei ota kierroksia yli 4000rpm
-häiriövalo palaa.
-kierroslukumittari näyttää ajaessa nollaa.
-dieselin kulutus ajossa ei näytä mitään.
Vikamittauksen tiedot:
vika P1335 Injection pump, no engine speed input signal
vika P0725 Engine speed sensor
Vian aiheuttaja:
kampiakselin asentotunnistin YKK-anturi vaihdettiin, Motonet koodi 10-9142 , hinta noin 40€
Vian korjaus:
Liitin irti ( 3-johdin liitin) koneen etupuolelta, näkyy hyvin, helppo irroittaa.
Anturi irti , on kiinni yhdellä storks ruuvilla.
Anturi ja ruuvi näkyy kun avaa alussuojasta kole pulttia ja vetää suojan alaspäin.
Ylettää hyvin vaihtamaan edestä päin vaikka pukkien päällä ollessa.
Lähti todella nätisti paikoiltaan
Vaihtoon kului noin 15 min.
Lopputulos:
Vika poistui, kone toimii ja ottaa kierrokset pohjaan asti.
Paljon kiitoksia Opel forumin kirjoittajille. Onhan tuolla ajopelillä ikää jo 19 vuotta, mutta kilometrejä vasta 280tkm.