Itse luovuin 4x4 calibrasta 320tkm ajettuna ja nelikko siinä oli edelleen ehjä Nykyisessä subarussa 280tkm ja rapiat mittarissa, eikä voimansiirrossa mitään vikoja.ovc2z22yh kirjoitti:Poikkeus vahvistaa sääntöä, mulla joskus normi Leone pakokaasunkierrätyksellä eikä koskaan EGR murheita ja katsurit kehu aina päästöjä. Pellit vaan jotenkin alko haihtua ympäriltäjapa kirjoitti:Tosta olen kyllä eri mieltä. Muutama Subaru ollu ja voimansiirto vikoja ei ole ollut, muita kylläkin.ovc2z22yh kirjoitti:Käytettynä nuo 4x4:set merkistä riippumatta kannattaa kiertää kaukaa, harva niitä edes oikeasti tarvii.
Tarpeellisuudestakin voi sen verran sanoa, että en olisi lauantaina sohjoisella mäkisellä pikkutiellä kuvitellutkaan vetäväni hevostraileria vetovammaisella autolla