Elikkäs nyt on käynyt näin että 20SE+R25 löyti kodin toisesta korista,ja korkkimallinen syyläri.Alavesi jakotukista lähtee letkut imusarjalle,syylärille ja lämppärille.Ylävesiletkuun tein ryöstäjän toiselle lämppärin letkulle.Ei toimi.Ei puhalla lämmintä.Letkut kylmiä.Termostaatti(Wahler 92c) aukeaa oikein ja vesi kiertää syylärissä mutta nuo lämppärin kierrot? Siihen tarviisin apua
EDIT:kone on siis a omegasta
Letkujen paikat A-Omega 20SE -87
Re: Letkujen paikat A-Omega 20SE -87
Eihä yläveIletkusaa kierrä vesi muulloin kun termarin ollessa auki. Oikea letkulähtö on imusarjan alla, samassa kuin ruiskun lämpöanturi.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Letkujen paikat A-Omega 20SE -87
Kiitosta,nyt rupesi vellit kiertämään!