Letkujen paikat A-Omega 20SE -87

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
vetonivel
'Senator'
'Senator'
Viestit: 339
Liittynyt: 26 Elo 2011, 16:35

Letkujen paikat A-Omega 20SE -87

Viesti Kirjoittaja vetonivel »

Elikkäs nyt on käynyt näin että 20SE+R25 löyti kodin toisesta korista,ja korkkimallinen syyläri.Alavesi jakotukista lähtee letkut imusarjalle,syylärille ja lämppärille.Ylävesiletkuun tein ryöstäjän toiselle lämppärin letkulle.Ei toimi.Ei puhalla lämmintä.Letkut kylmiä.Termostaatti(Wahler 92c) aukeaa oikein ja vesi kiertää syylärissä mutta nuo lämppärin kierrot? Siihen tarviisin apua
EDIT:kone on siis a omegasta
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15810
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: Letkujen paikat A-Omega 20SE -87

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Eihä yläveIletkusaa kierrä vesi muulloin kun termarin ollessa auki. Oikea letkulähtö on imusarjan alla, samassa kuin ruiskun lämpöanturi.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
vetonivel
'Senator'
'Senator'
Viestit: 339
Liittynyt: 26 Elo 2011, 16:35

Re: Letkujen paikat A-Omega 20SE -87

Viesti Kirjoittaja vetonivel »

Kiitosta,nyt rupesi vellit kiertämään!
Vastaa Viestiin