Kannentiivisteen vaihto Omegaan(x20xev)

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Avatar
Paska Omena
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 3301
Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: Kannentiivisteen vaihto Omegaan(x20xev)

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Ei kokemusta just kyseisestä koneesta, mutta on. Sellanen nasta mihin tulee abikoliitin.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
jtg
'Senator'
'Senator'
Viestit: 700
Liittynyt: 15 Joulu 2003, 02:00

Re: Kannentiivisteen vaihto Omegaan(x20xev)

Viesti Kirjoittaja jtg »

Ok,kiitoksia tiedosta,täytyy yrittää ronkkia josko olis johtolanka irronnut.
jtg
'Senator'
'Senator'
Viestit: 700
Liittynyt: 15 Joulu 2003, 02:00

Re: Kannentiivisteen vaihto Omegaan(x20xev)

Viesti Kirjoittaja jtg »

Liitin oli irronnut,nyt pelaa lämpömittari.Kyllä tossa näemmä tuntipalkalle pääsee jos viitsii ite tehdä tuon vaihdon.Kustannusta tuli ~330€.
jtg
'Senator'
'Senator'
Viestit: 700
Liittynyt: 15 Joulu 2003, 02:00

Re: Kannentiivisteen vaihto Omegaan(x20xev)

Viesti Kirjoittaja jtg »

Laitetaan tähän perään toi Gates:in nokkahihnan kiristimen suomenkielinen selkeä ohje:
https://ww2.gates.com/europe/file_displ ... ion1%2Epdf

Tosta kannentiivisteestä,paikallisen kansikoneistajan kommentti:hän ei myy muuta kuin reinz:in tiivistettä,ainoa mikä pelaa kunnolla.Cortecon:n kannentiivisteessä liianpieni reikä koneen etupään puolella ohjaintapin kohdalla->ei sovi paikalleen.
Kannenpulteista sellainen havainto että Febi Bilstein kauppanimellä myytävät pultit on pakattu yhteen laatikkoon(ei erotettu toisistaan->kierteet saa helposti kipeää.Elring:in pultit on erotettu toisistaan pakkauksessa.
Vastaa Viestiin