Vectra 2.2 vm. -04 käynnistysongelma

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
vol1
'Agila'
Viestit: 1
Liittynyt: 08 Touko 2018, 17:50

Vectra 2.2 vm. -04 käynnistysongelma

Viesti Kirjoittaja vol1 »

Osaako joku arvella missä voisi olla vika kun auto sammuu monesti heti käynnistyksen jälkeen? Kun käynnistää uudestaan niin lähtee kuin palmun alta, mutta ensimmäisellä yrityksellä miettii pitkään, käynnistyy mutta sammuu heti. Ongelma ilmenee vain silloin kun lähtee autolla toisen kerran lyhyemmän ajan sisään, eli vain jos moottori on vielä lämmin. Pajalla ovat vieneet vain tältä neidiltä rahat mutta vika ei ole korjaantunut :banghead:
Avatar
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viestit: 4422
Liittynyt: 01 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Vectra 2.2 vm. -04 käynnistysongelma

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

vol1 kirjoitti: 08 Touko 2018, 18:03 Osaako joku arvella missä voisi olla vika kun auto sammuu monesti heti käynnistyksen jälkeen? Kun käynnistää uudestaan niin lähtee kuin palmun alta, mutta ensimmäisellä yrityksellä miettii pitkään, käynnistyy mutta sammuu heti. Ongelma ilmenee vain silloin kun lähtee autolla toisen kerran lyhyemmän ajan sisään, eli vain jos moottori on vielä lämmin. Pajalla ovat vieneet vain tältä neidiltä rahat mutta vika ei ole korjaantunut :banghead:
Mulla teki just tota samaa. Pysähdyn useesti tohon parin kilsan päähän huoltsikalle ostaa eväitä työmatkalla, niin sieltä lähtiessä teki nuin. Tosin starttaus oli kyllä normaalin mittanen. Joskus lyhyempi, joskus pitempi. Uusinta starttauksella ei mitään ongelmaa.
En kyl muista onko tehny tota sen jälkeen ku vaihoin korkeapainepumpun... Mua se ei niin paljoo häirinny et oisin asiaa ruvennu tarkemmin tutkimaan ku ei aiheuttanu muita ongelmia.

Edit: Empäs lukenu ihan tarkkaan. Siis mulla ei moottori kerinny viel lämmetä normaalilämpöön.
Vastaa Viestiin