Kestävät tulpat cih?
Kestävät tulpat cih?
Ongelmana tulppien kestävyys. Tavalliset ei kestä kovin pitkään. Kokeiltu kylmempää ja kuumempaa, eri merkkisiä. Mitkään ei kestä kovin pitkään. myös eri kärkivälillä. Viimeks pimennyt kolmosen tulppa. Muuten pyörii hyvin. Eli mitkä ois kestävät?
Moottori: 22e cih. Rengastettu, laakeroitu ja kannellakaan ei paljoo ajettu kunnostuksen jälkeen. Joku viri nokka, kantta laskettu 0,5mm, peltisarja ja 2" putki. ruiskuna le jetronic, testin vuoksi paikallaan 2.0 ohc suuttimet.
Moottori: 22e cih. Rengastettu, laakeroitu ja kannellakaan ei paljoo ajettu kunnostuksen jälkeen. Joku viri nokka, kantta laskettu 0,5mm, peltisarja ja 2" putki. ruiskuna le jetronic, testin vuoksi paikallaan 2.0 ohc suuttimet.
Re: Kestävät tulpat cih?
Siis tarkkaan ottaen mitä tulppia olet jo koittanut? Kristallipallo ei kerro.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Kestävät tulpat cih?
Ngk bpr6hs ,7 ja8. Myös ilman r.
Denson vakioo ja pykälän kylmempää.
Boch vakio tulppaa ja neli kärkijä.
Brisk silver 10 tais olla lämpö arvo.
Champion vakio tulppaa.
Nuo tuli äkkiseltään mieleen
Denson vakioo ja pykälän kylmempää.
Boch vakio tulppaa ja neli kärkijä.
Brisk silver 10 tais olla lämpö arvo.
Champion vakio tulppaa.
Nuo tuli äkkiseltään mieleen
Re: Kestävät tulpat cih?
onko ne hajonneet mustat vai sulaako ne?
minkä värisiä muut?
minkä värisiä muut?
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Re: Kestävät tulpat cih?
Hajonneet ehjän näkösiä ja melko puhtaita mut märkiä. Muut aika mustia
Re: Kestävät tulpat cih?
Väärä seos hajottaa tulpat?
Re: Kestävät tulpat cih?
Joo käyny mielessä että oisko sitten vaan vielä liian rikkaalla. ilmamäärä mittarin seos ruuvi kokonaan auki. Nyt kiristin vielä jousta kymmenisen pykälää. anturi uusi. kymmenen litraa kyllä aika nopeesti menee paikallaan pyörityksessä. säädettävä bensan paineen säädin josta kyljessä olevan mittarin mukaan ei kärsi oikeen yli 1bar laittaa, muuten alkaa jo savuttaa. jos siihen mittariin luottaminen on. Onkos tuolle muuta tehtävissä seoksen säätöön??
Re: Kestävät tulpat cih?
vinkkejä vaan tulee jos cih ja le jetronic tietoutta löytyy??
Re: Kestävät tulpat cih?
ecusta juotoksetkin läpi käyty eli ei pitäs siellä vikaaa olla ja komponentit ehjän näkösiä. toisella boksilla myös kokeiltu. Siitäkäänb kyllä mitään vikaa löytäny. ruiskun johto sarja melko varmaan ehyt, niitäkin kaks. suuttimia kokeiltu monia. eli toimiva setti pitäs olla.
Re: Kestävät tulpat cih?
Noi kristallipallo jutut yms. voi jättää pois mutta jos hyviä vinkkejä löytyy niin voi kertoo? sais auton kuntoon.
Re: Kestävät tulpat cih?
eihän ole kahta bensan paineen säädintä peräkkäin juin kuulostaa toi paine liian vähältä. väittäsin että pitää olla 2.5bar ilman alipainetta. lämpötila anturi voi tehdä liian rikkaan seoksen jos johto poikki tai anturi rikki ja väittää konetta -40 asteiseksi
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Re: Kestävät tulpat cih?
ei. Vakio otettu pois
Re: Kestävät tulpat cih?
juu outoo kyl ku paineet pitää noi alhaalla pitää. täytys vielä kyllä lämpötila anturin johdot mittailla et on varmasti kunnossa. tota tota mihinkähän nastaan menee eculle? no saan sen kyllä selvitettyä kun perehdyn
Re: Kestävät tulpat cih?
ja ja anturi uus, niitäkin kaks. Ja sehän on lämpötilan mukaan säätyvä vastus. mitä kylmempi sen enempi ohmeja ja kun lämpee niin vastus pienenee. Eli hyppylangalla vastus 0. voihan siihen jonku kiinteen vastuksen laittaa tai sit anturi
Re: Kestävät tulpat cih?
moottorissa puristuspaineet melkotasan 14,5 bar joka sylinterissä, vielä tiedoksi