Omegan -98 x20xev:n tilalle Omegan 2.2 16v
Re: Omegan -98 x20xev:n tilalle Omegan 2.2 16v
Näemmä vikakoodijoukon jatkoksi tullut koodi P403 (EGR voltage high).Mittasin tuon autostapoistetun EGR:n kelan, oli 32 ohm.Oliskohan toi aivolaatikko sensuhteen tyytyväinen, jos väkertäis egr:n ohjauspiuhoihin kiinni ~30 ohm vastuksen?
Re: Omegan -98 x20xev:n tilalle Omegan 2.2 16v
Varmasti on täysin tyytyväinen.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Omegan -98 x20xev:n tilalle Omegan 2.2 16v
Lambda vaihdettu,ja egr:n ohjaustöpselissä kiinni 34ohm/10w vastus->ei vikakoodeja,mutta toi kampuran takastefa näemmä vuotaa(tiputtaa öljyä koneen ja laatikon saumakohdasta).Jollainlailla stefa saanut kipeää asennuksessa ,tai sen sisäjousi loikannut pois paikoiltaan.
Re: Omegan -98 x20xev:n tilalle Omegan 2.2 16v
Onhan huohotin varmasti auki jos ei niin vuotaa jostain
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Re: Omegan -98 x20xev:n tilalle Omegan 2.2 16v
Juu kampikammiosta venttiilikoppaan tulevan putken ,ja sen ysikympin kumimutkan rassasin puhtaaksi.Pitää vielä tarkistaa norsunkärsä-venttiilikopa välinen kumiletku että on varmasti auki.