Omega B pyöristyneet vetarin pultit
Omega B pyöristyneet vetarin pultit
Eli otsikon mukaisesta laitteesta kolme kuudesta vetarin kuusiokolopultista pyöristyi. Varmasti muille on käynyt samoin niin hyviä ideoita niiden irroitukseen otetaan vastaan. Viimeisin yritys oli iskumeisselillä ja ei aukee.
Re: Omega B pyöristyneet vetarin pultit
Itse olen irroitellut leikkaamalla kannan pois kaikista ja sitten vetaria ulospäin ja katkaissut välistä taikka osa lähtenyt pihdeillä välistä pyörittämällä. Tyngät sitten muttereilla ja hitsillä pois. Ne on sitten hienokierre pultteja oisko m8x1.0 ollut
Omega B v6 3,0 vm-97autom. sedan
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Ex:calibra 4X4 b235 vm-92 projekti
Ex:commodore a 4d 3.0+m112 vm-67 310hv 460Nm
Re: Omega B pyöristyneet vetarin pultit
Ite putki pihdeillä kannan katkaisun jälkeen irroitellut loppuja. Induktiolämmitin hankintalistalla tämän takia
Käyttis: Peugeot 3008
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
Kesämopo: Solifer 10 1969 M48 Anker Laura
Reissukulkine: Mercedes Benz Ajokki Victor 1988(Tilaa Riittävästi)
Re: Omega B pyöristyneet vetarin pultit
Seuraavan kerran sitten avaa tykillä niin aukeaa mulkkaamatta,muistaa vain putsata kolot ja lyö vasaralla työkalun paikalleen.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega B pyöristyneet vetarin pultit
Ja laadukas kuusiokolohylsy pitäö olla ei kiinan kuraa
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)