Auto Insignia Sports Tourer 1.5 AT6. Auto ostettu 09/2018. Noin puolen vuoden jälkeen öljypohjan ja lohkon välistä alkoi tiputtamaan öljyä. Takuukorjauksessa ensimmäisellä kerralla ”vaihdettiin viallinen tiiviste”. Parin kuukauden päästä vuoto jatkui. Toisessa takuukorjauksessa öljypohjan ja lohkon väliin laitettiin massa ja käskettiin seurata tilannetta. Jos vielä vuotaa, huollon mukaan öljypohja on vaihdettava.
Kysymys oikeasta korjaustavasta. Onko öljypohjan massaaminen kiinni oikea ja kestävä korjaustapa ottaen huomioon, että auto on alle vuoden vanha? Vai tulisiko minun vaatia öljypohjan vaihtoa kokonaan uuteen?
Insignia B 2018 ja öljypohjan vuoto
-
- 'Agila'
- Viestit: 6
- Liittynyt: 07 Kesä 2018, 13:47
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13551
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Insignia B 2018 ja öljypohjan vuoto
Öljypohja on todennäköisesti kiinni juurikin liimamassalla eikä sillä ole erillistä tiivistettä.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
- sepse
- OCF Member 2023
- Viestit: 3376
- Liittynyt: 12 Helmi 2007, 21:42
- Paikkakunta: Harjavalta / Brushpower
Re: Insignia B 2018 ja öljypohjan vuoto
Esim Omegassa vaihtuu 99 malli (muistaakseni ) vanha kumitiiviste massa tiivisteeksi , paremman tiivistyksen saavuttamiseksi niissä tosin vanha kumitiivistekin käy uudemmassakin . Ihmetyttää että tuossa olisi kokeiltu "tiivistettä" jollei sitä kittausta kutsuta myös vialliseksi tiivisteeksi joka vaihdettiin samanlaiseen , ehkä .
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6