Juu eli tuli hommattua tollanen pommi, -93 Turbo Calibra.
Nelikon valo palaa taulussa ja koodeja tulee riittävästi. Joku seppä on vähä vedelly johtosarjoja uusiksi ja joku rele+piuhasekamelskakin löytyy magneettivenan vierestä, ilmeisesti nelivedolle tehty katkaisija releen kanssa? Sisällä joku nappi on josta menee johdot tonne releelle.
Tyhjiä/katkottuja johdonpäitä on pitkin autoa. Eniten kiinnostaisi tuon 12napaisen 4x4 ecun kaavio ja johtojen värit. Ja magneettivenan kaaviokin kiinnostaisi kun tuo rele viritys on sen näkönen että mahtaako toimia sekään.
Calibra Turbo 4x4 kytkentäkaaviot?
Calibra Turbo 4x4 kytkentäkaaviot?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Calibra Turbo 4x4 kytkentäkaaviot?
Kiitos siellähän niitä oli. Mulla pukkaa nelikosta tälläiset koodit:
12
24 No Speed Signal - ei nopeus signaalia
31 No Engine RPM Signal - ei moottori signaalia
32 Pressure Switch Faulty - "painekytkin" rikki
33 Solenoid Valve Voltage High (on 1992 models will give this code if tx box overheated to 160°C) or if fuse 19 removed.
34 Solenoid Valve Voltage Low - magneettiventtiili vissiinkin molemmat
37 Brake Lamp Switch - jarrupoljinkytkin
55 ECU Faulty - ecu sekasin
Koodit luettu auton ollessa sammuksissa joten 24 ja 31 varmaan ei tuu jos käynnissä lukee. Lisäksi joku on nyysinyt takavalojen polttimokannat joten ne ja jarruvalot ei toimi(37). Tietty myös nelikon merkkivalo oli mittaristosta "vahingossa" tippunut.
Mulla on konehuoneessa ruskea ja mustavalkoinen johto vierekkäin joissa abicot päissä ja ne pystyy liittämään yhteen(liekö joskus ollutkin?). Katoin piipparilla niin toi mustavalkoinen tulee 4x4 eculta(kuten myös ruskea) ja siinä pitäs olla joku lämpökytkin ja solenoid valve välissä ennen kuin se menee maihin. Jos ton mustavalkosen laittaa maihin tai siihen ruskeeseen johtoon ni mitähän mahtaa tapahtua? Ja tosiaan mankkuvenan vieressä on joku rele joten lienee katkaisija rakennettu nelikkoon.
Ajoon tää tuskin tulee enää mutta olis kiva tietää mikä nelikossa on rikki.
Auto on hopea -93 Turbo 4x4, ollut viimeksi liikenteessä 2012 ja tuotu käytettynä maahan 2003. Jos joku tietää historiasta jotain saa ilmoittautua
12
24 No Speed Signal - ei nopeus signaalia
31 No Engine RPM Signal - ei moottori signaalia
32 Pressure Switch Faulty - "painekytkin" rikki
33 Solenoid Valve Voltage High (on 1992 models will give this code if tx box overheated to 160°C) or if fuse 19 removed.
34 Solenoid Valve Voltage Low - magneettiventtiili vissiinkin molemmat
37 Brake Lamp Switch - jarrupoljinkytkin
55 ECU Faulty - ecu sekasin
Koodit luettu auton ollessa sammuksissa joten 24 ja 31 varmaan ei tuu jos käynnissä lukee. Lisäksi joku on nyysinyt takavalojen polttimokannat joten ne ja jarruvalot ei toimi(37). Tietty myös nelikon merkkivalo oli mittaristosta "vahingossa" tippunut.
Mulla on konehuoneessa ruskea ja mustavalkoinen johto vierekkäin joissa abicot päissä ja ne pystyy liittämään yhteen(liekö joskus ollutkin?). Katoin piipparilla niin toi mustavalkoinen tulee 4x4 eculta(kuten myös ruskea) ja siinä pitäs olla joku lämpökytkin ja solenoid valve välissä ennen kuin se menee maihin. Jos ton mustavalkosen laittaa maihin tai siihen ruskeeseen johtoon ni mitähän mahtaa tapahtua? Ja tosiaan mankkuvenan vieressä on joku rele joten lienee katkaisija rakennettu nelikkoon.
Ajoon tää tuskin tulee enää mutta olis kiva tietää mikä nelikossa on rikki.
Auto on hopea -93 Turbo 4x4, ollut viimeksi liikenteessä 2012 ja tuotu käytettynä maahan 2003. Jos joku tietää historiasta jotain saa ilmoittautua
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10