Elikkäs hylsy tuli konttorilta niin että pöminä kävi.
Syy: moottorin vikavalo palaa ja ilmoittaa vikakoodeiksi
Suuttimet vikakoofi P0201-04 toimintahäiriö kaikille suuttimille. Samalla anto vikakoodia P0420-liian alhainen katalysaattorin puhdistusaste(lohko1)
Onko juuri tosi että suuttimet ja katti hajos??
Onko kellään ollu tämmöstä eeessä ja mistä sitä vikaa lähtis ettimään ennenkö alkaa nuita vaihtamaan. Sama lyyä paaliin koko auto muuten.
Opel signum 2.0t hylsy konttorilta. apua kaivataan.
Re: Opel signum 2.0t hylsy konttorilta. apua kaivataan.
1. sylinterin ruiskusuuttimen johtosarjassa vika. Todennäköisesti katkos (oikosulku toinen vaihtoehto).
Tuo toinen vikakoodi, mikä viittaa katalysaattoriin, johtunee tuosta suuttimen viasta, koska tämän vian ollessa aktiivinen lambdasäätö ei ole käytössä.
Tuo toinen vikakoodi, mikä viittaa katalysaattoriin, johtunee tuosta suuttimen viasta, koska tämän vian ollessa aktiivinen lambdasäätö ei ole käytössä.
OpCom + VCDS: vikakoodi@gmail.com
Re: Opel signum 2.0t hylsy konttorilta. apua kaivataan.
No niimpä vaan oli joku vika liittimissä. Tuli käytettyä kaikki auki/putsattua puhdistusaineella ja akku irti yön yli niin vika hävisi. Kiitoksia vaan avusta.