Joo elikkä otsikon mukainen b vectra vm 2001 bensakone ja farmari sportti.
Pitäis uus kytkimen pääsylinteri vaihtaa. Onko mimmonen homma? Meinasin vaan että mistä kannattaa aloittaa, että saan vanhan sylinterin poies? Työkaluja kyllä riittää. Jos joku sen on joskus tehnyt niin olis ihan jees jos sen tähän pikasesti selostaisi, että ei itsellä niin paljon turhaa hommaa tulisi tehtyä
Vectra b 2.2 -01 147hp Kytkin broblem!!!
Re: Vectra b 2.2 -01 147hp Kytkin broblem!!!
Ainakaan ei mukavin työskentely paikka tuolla polkimien luona Mutta lähteekö se sieltä jalkatilasta ruuvailemalla poies? Entäs mitäs kaikkea kivaa joutuu konehuoneen puolelta purkaamaan?
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13544
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Vectra b 2.2 -01 147hp Kytkin broblem!!!
Moottori tukea yläpuolelta ja apurunko ja laatikko alakautta irti. Hammastangon pystyt varmaan jättää roikkumaan esim remmien varaan.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Vectra b 2.2 -01 147hp Kytkin broblem!!!
Tarkoitatko poljinsylinteriä?
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Vectra b 2.2 -01 147hp Kytkin broblem!!!
Joo poljin sylinteriä tarkoitin Mutta ei se paha homma ollutkaan sain jo vaihdettua sen. Tuli taas tasaisen tuntuinen kytkin, aijemmin oli semmonen kuminauha jota sai varovasti käytellä kun oli ilmaa letkussa