WRC Rally 2012
Re: WRC Rally 2012
Kyllä tuolla WRC maailmassa sais järkeekin käyttää... Näin järjestävän organisaation osalta. Toki säännöt on säännöt mut tuntuu et ne ois luotu just sit varten et joku voidaan hylätä kun halutaan... Itku olemattomasta asiasta ja sellasesta joka ei vaikuta turvallisuuteen tai nopeuteen.
Re: WRC Rally 2012
Kyllä mä olen kuitenkin selkeidän ja noudatettavien sääntöjen kannalla... Muuten siinä tulee vielä enempi säveltämistä tallien toiveiden mukaan, kun sulla toi voi olla 2 mm suurempi.Juheksi kirjoitti:Kyllä tuolla WRC maailmassa sais järkeekin käyttää... Näin järjestävän organisaation osalta. Toki säännöt on säännöt mut tuntuu et ne ois luotu just sit varten et joku voidaan hylätä kun halutaan... Itku olemattomasta asiasta ja sellasesta joka ei vaikuta turvallisuuteen tai nopeuteen.
Jos jonkun halkasija pitää olla 38,0 mm, niin miksi se pitää tehdä 38,5 mm kokoiseksi. Koska kaikki osat tehdään mittapiirustuksen ja tarkasti työstäen.
Citroenkin tajusi, että ovat väärässä, koska eivät edes yrittäneet tehdä protestia.
Tosiaan takalasithan oli liian ohkaset :-/
Re: WRC Rally 2012
Olkoon. En enää kommentoi näitä.
Re: WRC Rally 2012
No järjellä ja luokitustosistuksella ei ole paljoakaan tekemistä keskenään.
Luokitustodistus,siinä olevat kuvat ja mitat on kuitenkin ne minkä mukaan pelataan.
Jos osa poikkeaa luokkarin kuvasta ja/tai mitoista niin silloin se ei ole oikea,saatiin siitä hyötyä tai ei.
Jos tuon paperin noudattamisessa annetaan jollekkin jotain anteeksi tulee koko paperista perseen pyyhkimiseen sopivaa tavaraa.
Luokitustodistus,siinä olevat kuvat ja mitat on kuitenkin ne minkä mukaan pelataan.
Jos osa poikkeaa luokkarin kuvasta ja/tai mitoista niin silloin se ei ole oikea,saatiin siitä hyötyä tai ei.
Jos tuon paperin noudattamisessa annetaan jollekkin jotain anteeksi tulee koko paperista perseen pyyhkimiseen sopivaa tavaraa.
Re: WRC Rally 2012
Totta tuokin...telwin kirjoitti:No järjellä ja luokitustosistuksella ei ole paljoakaan tekemistä keskenään.
Luokitustodistus,siinä olevat kuvat ja mitat on kuitenkin ne minkä mukaan pelataan.
Jos osa poikkeaa luokkarin kuvasta ja/tai mitoista niin silloin se ei ole oikea,saatiin siitä hyötyä tai ei.
Jos tuon paperin noudattamisessa annetaan jollekkin jotain anteeksi tulee koko paperista perseen pyyhkimiseen sopivaa tavaraa.
Re: WRC Rally 2012
Latvala ei aja argentiinassa, loukkaantui ladulla
http://www.iltalehti.fi/ralli/2012041315450925_ri.shtml
http://www.iltalehti.fi/ralli/2012041315450925_ri.shtml
Re: WRC Rally 2012
seeklima kirjoitti:Latvala ei aja argentiinassa, loukkaantui ladulla
http://www.iltalehti.fi/ralli/2012041315450925_ri.shtml
Voi olla pian jottei tartte ajaa enää fordilla ollenkaan
Re: WRC Rally 2012
^Jos ei se pysy suksillakaan pystyssä, ni ei ihme jos autotki kaatuu vähän väliä..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Re: WRC Rally 2012
Jotenki semmonen vahva tunne, että tallipäällikkö kyllästyy, ku ei oikein ajot suju ja vielä tuo suksittelu äksidentti siihen päälle, taitaa saara lähtiä kesken kauden muuhun talliin ajelemaan.mannion kirjoitti:^Jos ei se pysy suksillakaan pystyssä, ni ei ihme jos autotki kaatuu vähän väliä..
Re: WRC Rally 2012
Ei lähde.jarkkis kirjoitti:Jotenki semmonen vahva tunne, että tallipäällikkö kyllästyy, ku ei oikein ajot suju ja vielä tuo suksittelu äksidentti siihen päälle, taitaa saara lähtiä kesken kauden muuhun talliin ajelemaan.mannion kirjoitti:^Jos ei se pysy suksillakaan pystyssä, ni ei ihme jos autotki kaatuu vähän väliä..
Re: WRC Rally 2012
Toivottavasti ei, mut jos tössii jatkoski yhtähyvin ni lähellä tulee mononkuva persees olemaan Kuka muuten latvalaa tuuraa nyt tulevas kisas?telwin kirjoitti:Ei lähde.jarkkis kirjoitti:Jotenki semmonen vahva tunne, että tallipäällikkö kyllästyy, ku ei oikein ajot suju ja vielä tuo suksittelu äksidentti siihen päälle, taitaa saara lähtiä kesken kauden muuhun talliin ajelemaan.mannion kirjoitti:^Jos ei se pysy suksillakaan pystyssä, ni ei ihme jos autotki kaatuu vähän väliä..
Re: WRC Rally 2012
Veikkaan että joko Mats Östberg tai Ott Tänakjarkkis kirjoitti:Toivottavasti ei, mut jos tössii jatkoski yhtähyvin ni lähellä tulee mononkuva persees olemaan Kuka muuten latvalaa tuuraa nyt tulevas kisas?telwin kirjoitti:Ei lähde.jarkkis kirjoitti:Jotenki semmonen vahva tunne, että tallipäällikkö kyllästyy, ku ei oikein ajot suju ja vielä tuo suksittelu äksidentti siihen päälle, taitaa saara lähtiä kesken kauden muuhun talliin ajelemaan.mannion kirjoitti:^Jos ei se pysy suksillakaan pystyssä, ni ei ihme jos autotki kaatuu vähän väliä..
Re: WRC Rally 2012
musta tuntuu että vaikka menee tää kausi kuinka vituiks niin veikkaan että ajaa enskaudenki fordilla, kumminkin aina ollu johossa ennenku karauttanu pihalle, vähän tota tielläpysymistä kun hierotaan niin hyvä tulee, kyllä jos joku lööpiltä mestaduuren vie niin se on latvala.
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Re: WRC Rally 2012
Tässä olen aivan samaa mieltä.Kiiv1 kirjoitti:musta tuntuu että vaikka menee tää kausi kuinka vituiks niin veikkaan että ajaa enskaudenki fordilla, kumminkin aina ollu johossa ennenku karauttanu pihalle, vähän tota tielläpysymistä kun hierotaan niin hyvä tulee, kyllä jos joku lööpiltä mestaduuren vie niin se on latvala.
Ellei Volkswagen ja Ogier tule, näe ja voita...
- Ooppelimies
- 'Diplomat'
- Viestit: 6368
- Liittynyt: 24 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: JKL
Re: WRC Rally 2012
Saas nähdä saako Hirvonen taistella voitosta, luulen että ei.
Listalla on paljon erikoisia nimiä, mitkä eivät sinne normaalisti "kuulu".
ARGENTIINAN MM-RALLI 27.-29.4.
Tilanne 6/19 ek:n jälkeen
1. Sebastien Loeb Citroen 2.20.30,6
2. Mikko Hirvonen Citroen + 0,1
3. Dani Sordo Ford + 33,1
4. Mads Östberg Ford + 1.18,4
5. N. Al-Attiyah Citroen + 5.16,9
6. Martin Prokop Ford + 6.24,2
7. A. Mikkelsen Skoda + 6.36,0
8. Sebastien Ogier Skoda + 6.58,8
9. Armindo Araujo Mini + 8.14,5
10. Thierry Neuville Citroen + 10.13,2
Listalla on paljon erikoisia nimiä, mitkä eivät sinne normaalisti "kuulu".
ARGENTIINAN MM-RALLI 27.-29.4.
Tilanne 6/19 ek:n jälkeen
1. Sebastien Loeb Citroen 2.20.30,6
2. Mikko Hirvonen Citroen + 0,1
3. Dani Sordo Ford + 33,1
4. Mads Östberg Ford + 1.18,4
5. N. Al-Attiyah Citroen + 5.16,9
6. Martin Prokop Ford + 6.24,2
7. A. Mikkelsen Skoda + 6.36,0
8. Sebastien Ogier Skoda + 6.58,8
9. Armindo Araujo Mini + 8.14,5
10. Thierry Neuville Citroen + 10.13,2